• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nickes-to-be

Sitter och småläser lite i tråden så jag svarar lite här och där efter hand!

Tezz; Jag har tips på en fotograf, jag kan maila dig info om du vill.
    SKrik bara till (dvs maila mig!)

• Nickes-to-be

*fnissar* Läste just Tezz inlägg om det hon läst om jasminriset... undra vad den tjejen tänkte på??? (alltså hon som skrev om jasminriset, inte Tezz)

• Nickes-to-be

Åh! Jag vill oxå ha mail med festprogram från Puman och planeringstips!!!

• Nickes-to-be

Tezz: Hur går det med TV:n?? Jag jobbar just med att försöka få folk att stänga AV tvn så att de som äter i matsalen ska få nån matro.. du borde få jobbro ju!!!!
    Kan du inte klippa av sladden när ingen ser?

• Linum

Hej Nickes!

*vinkar*

Hur är läget? Börjar du bli nervös?

• Nickes-to-be

*vinkar*
    Njaa inte så nervös än. Bara lite ibland när jag tänker på hur mycket jag har kvar att göra *gulp*
    Vi har desssutom gett oss in i renovera-hallen-projekt så det blir mest sånt grejande just nu.

• Addiz

Highlands har stängt "until further notice", men annars vet jag att de hade bra whiskey-provningar där...

• FredagenDen13

God morgon tjejer!

• Ab fab

Nej har David o co konkat. Så synd, jag gillade verkligen Highlands.

Tack Addiz för länken, men jag svarade för en tid sen på ett liknande anrop o sen sa de inget mer. Blir lite putt när man svarar o sen inte ens tack.

Sista dagen på konferensen idag. Vi slutar vid lunch o sen skall här shoppas. Det har varit jättebra men det skall bli skönt att vara själv ett tag.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3