• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Hej tjejer!

Är det nån här?? En snabb fråga ang. resor!

Jag har haft mailkontakt med resebyrån ett tag nu och förra veckan i torsdags fick jag ett svar från dom. Där står det lite svar på några av mina frågor och även: " Då bokar jag upp hotellen och bilar, så kan ni återkoma om vilken dag ni vill ha utflykterna..."

I tisdags mailade jag tebax med de sista datumen för utflykter och några fler frågor. och fick ett autosvar att hon var på semester och kommer på måndag. Ok, så långt!

Tills jag idag får ett mail från en kollega till henne om att "vår" resebokn.tjej är på sem. och därför svarar hon istället. Där svarar hon att två av de hotellen vi ville ha var fullbokade!!!!!!!!!

De hon erbjuder istället ligger tex. den ena tre km. längre bort från city och det andra är några hundralappar dyrare!!!

Vet inte om jag överreagerar, men den ordinarie skrev faktiskt förra veckan att hon skulle boka hotellen och bilarna!!!!!

Vad göra? Vi ska ringa till dom sen... Jag är faktiskt så förbannad nu, så sambon får ringa...

• Puman-prinsen

God morgon tjejer!

Nickes-to-be - Du har mail

Haha, såg inte så bekväma ut dom stringen!!

• Puman-prinsen

TezzAmore - Så himla dålig service!
    Se till att du får ett likvärdigt alternativ. Och absolut inte betala mer än det ni var överens om.

• FredagenDen13

Puman-prinsen:
    Nej du, hade inte velat testa stringen!

• TezzAmore

Usch... jag är fortf. förbannad...

• Puman-prinsen

Haha, nä! skulle bli skavsår tror jag

TezzAmore - Förstår att du är det, hade jag med blivit!

• Nides

Godmorgon tjejer...

Tezz: om du har mailet kvar där hon har sagt att hon bokar de hotell som nu är fullbokade dessutom priset på de. Så ska normalt hitta likvärdigt hotell och om det är dyrare, stå för mellanskillnaden.
    Det gjorde de på resefeber när de klantade till våra biljetter! Hoppas att de ordnar sig. Annars får du ringa konsumentverket!!!
    :)

• Nides

Puman: Jag vill oxå ha mail... :D
    Med festprogram och planeringstips!!!

• TezzAmore

Nides: Ja, det tycker jag också ska gälla! Jag skrev ut hela vår mailkonversation och sambon ringde henne, men hon var inte där så han ska ringa igen om 10 minter... *muttrar* Idag är jag förbannad...

Inte för att det är så jättestor skillnad på priserna, men läget på hotellena är sämre... DET RETAR mig sååååå!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3