Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Puman-prinsen:
KIka lite på Ellos & övriga postorderföretag.
Jag hade ju turen att hitta där.
Å till ett väldigt bra pris
mm.. aningens dyra...
Har du kollat i vanliga affärer, typ Lindex etc. De brukar ju ha fina sommarklänningar till barn.
FredagenDen13 - tack , jag ska göra det.
Linum - Önskade jag hade tid att göra det. Blir att jag får söka på nätet först.
Men tack för tipsen
Fredag: "din" klänning fanns ju även i vitt.
Puman-prinsen: Yes, jag tyckte den var jättefin i båda färgerna!
hej allesammans! det var evigheter sen jag skrev. Tänkte bara skriva ett kort inlägg - har ingen dator varken hemma eller på jobbet. Eller, jo på jobbet har vi men den får vi inte änvända längre Och den nya hemma är helt jäkla mongo.
För tillfället är vi inlagda på östra då lilleman är jättesjuk. Han har någon infektion någonstans men dom vet inte vart. Stackarn har haft 41grader feber i fyra dagar. Dock hoppas och tror vi att han börjar repa sig.
Bröllopsplanerna börjar forma sig mer och mer - nästa vecka är ju sista osa dag. Menyn är nästan bestämd och drickat är inhandlat och klart i tyskland.
Jag vill gärna haka på när det är dags för nästa fika. Tyvärr har jag itne hunnit kolla mailen på typ 2 veckor - antar att den svämmat över nu
Jag hoppas att malm bröllop gick bra- så nyfiken på alla detaljer. Ni som var där? Var hon sådär superduper vacker och allt var så fint? Hoppas det!
Många kramar till er alla - ska upp till lilleman igen!
MissPhoenix:
Hoppas lilleman blir frisk snart.
Skall bli jättekul att få träffa dig!
*KRAMAR*
FredagenDen13 - Fast det var nåt beigt band på va? jag vill gärna ha helt i vitt.
MissP: Har tänkt på dig och hoppats på att allt flöt på bra. Tråkigt att höra att ni inte är friska ännu. (Eller rättare sagt lilleman) Hoppas de kan hitta vad felet är och se till att han blir frisk igen.
Nästa fika är ju den 28 maj (eller?) Hoppas du kan komma.
Puman-prinsen:
Du tror inte man kan ta bort bandet?