• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

Tezz: Du har svar!

Jag har inte gjort de där testen än - det har liksom inte hunnits med, men jag tänkte åka in till stan i eftermiddag och göra dem.

• Ab fab

vi har en sådan på jobbet. Skall jag kolla med vaktmästaren om jag får låna den en helg?

• Puman-prinsen

Linum - Jag är här! Jaså... ska kolla på dom i H&M då. Tack sååå mycket för att du va mitt span på stan .. hihi

lykke07 - Jag ska med till karnevalen till helgen. Visst är det underbar stämning där.

Visst blir man berorebde av BT

• Linum

Puman: Varsågod! Det är lite problematiskt med just de storlekarna eftersom de verkar ligga i mellanskiktet för småbarn/större barn... Det fanns inte jättemånga kvar, så du får nog skynda dig...

Tezz: Vart tog du vägen? Jag mailade dig.

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Det gick jättebra hos sömmerskan.
    Jag gillade henne till 1000%.
    Hon hade hundra koll på vad jag menade & önskade.
    Så jag är säker på att detta blir bra!!!
    Vi har bokat in tid för provning + när jag skall hämta den.
    Skönt att ha allt klart för sig!

Så tack tack för tipset!!!

• Linum

Puman: På La Redoute har de några fina vita kjolar till barn. Finns även en vit klänning. Kolla in dem.

• Carma07

Godmorgon.

Kul att BT fungerar igen. Vad är det för mening med att vara hemma om man inte kan snattra med er?

Tezz: Vi har en spiralbindningsmackapär på jobbet. Tror dock att alla spiralerna har gått åt, men det är ju ganska lätt att köpa. Med vår så blir det ganska täta, fyrkantiga hål.

• TezzAmore

Linum: Nu är jag tebax! Du har mail!

Lykke: Låter intressant! Fast var är det för maskin? Det finns ju så himla många olika sorter! Är det en sån som limmar ihop papprena? (typ Bindomatic) eller en sån som sätter i spiraler? Vi var och kikade på en maskin som sätter in spiraler igår och det blev superfint, men kostade ett par tusen! Hehehe! Liiiite för mycket för vår budget... Det fanns en som satte i plastspiraler med, men det blev lite riktigt lika fint!

• Linum

Carma: Hoppas att du mår bättre!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3