Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
*yaaaaay* Det funkar! God morgon!!
God morgon. Kul att vara här igen. Hade en ovanligt lugn kväll- överhuvudtaget har veckan varit lugn o tyst. Rätt skönt faktiskt. Jag kanske lider av inbjudningarnautskickade-posttraumatiskt syndrom
Var det någon som handlade handväskor igår? Jag skall dit idag vid halvfem
Idag är det operadags. Enleveringen ur seraljen på Operan. Det skall bli kul. Lättlyssnad och humoristisk opera. Fredagskväll hemma. På lördag är det Hammarkullekarnevalen (www.karneval.se). Vi skall se tåget på lördag- så roligt med alla dansare. Ev skall vi se en spelning efteråt- Bosnian express. På kvällen väntar en krogrunda på stan med lite turistande vänner.
Söndag skall vi till mamsen och spika och borra i nya lägenheten. Sen blir det morsdags middag hemma hos oss.
Ja, var nån och kikade på väskorna? Jag hann inte...
Lykke: Gissa vad jag har med mig i en liten påse idag? Våra inbjudningar! Dom e klara!!! Tänkte be postis här på jobbet att ta med dom i eftermiddag så kommer dom direkt till postkontoret istället för att lägga dom på lådan... Hehe! Köpte görfina frimärken igår i Nordstans Postcenter, med svenska landsskapsmotiv!
Pratade om frimärken med pappa i veckan. Sa till honom att folk kanske ändå inte lägger märke till detta med passande frimärken eller ej, men att jag bryr mig. Då sa han att han faktiskt bryr sig också! Ofta när han ska skicka brev till tex. utlandet brukar han knata ner till Norstan och köpa nått snyggt! Hahaha! Snacka om att vara pappas dotter!
Lykke: Glömde säga, det låter som att du kommer att ha en riktigt härlig fortsättning på veckan och helgen! Själv ska vi på Mamma Mia på lördag... Ska bli superkul!
Har du fotat inbjudningarna tezz??? vill så gärna se dem.
sen kan vi väl slöa tillsammans i ett inbjudningsposttraumatisk utmattning
Lykke: Kom på en sak till! Är det nån som hört av sig än?? Jag vet, det är kanske lite för tidigt, men ändå!
När satte ni OSA? Jag ångrar att vi satte vår till 1 Augusti... *suckar* Men, det g år ju inte att göra nått åt nu... får gå och bäva hela sommaren... *suckar igen*
Puman: Är du här?
Var runt och kollade lite klänningar igår. KappAhl:Nada
Lindex:Nada
H&M: Jättesöt vit volangsommarklänning med brodyr som fanns i storlek 120-140 något... Om du går till Kungsgatan och åker upp till andra våning, fortsätter höger så hänger de på långväggen direkt till vänster. Tror att de kostade 179 kr (om jag inte minns fel).
lykke07: Jag har fotat allt! Men har inte laddat över det från kameran till datorn än.... funderar på att ta med mitt (kantsletna) provex. på måndag! Fast kortet ser ju ut som det du såg på HRC... Inget nytt direkt!
Vi har ju skriftlig OSA så inga svar ännu. Svar före 070701. Men ett antal har ringt o tackat för den fina inbjudan. Det känns bra- speciellt omdömmena från de som har reklambyra *kreativt kaxig *
Tjoho! Det funkar! :D