Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Linum - Ska försöka hinna till helgen. Jag har förstår att det kan bli lite svårt i dom storlekarna, Får hålla tummarna.
Ska genast gå in och titta där
Om det är någon som inte vet vad de ska pyssla med på lördag ännu kan jag tipsa om att sambons basebollslag ska inviga deras nya plan. Blir väl något slags jippo och något lotteri om jag förstod rätt innan matcherna sätter igång. Om man vill kolla in lite annorlunda lagsport.
Carma: Var ligger det? Tycker att det är kul med sporter man inte förstår ett dyft av. Har alltid trott at det är lite som brännboll, men det är det ju inte...
Linum: Mår mycket bättre nu.
Tezz: Den vi använder på jobbet har vi plastspiraler till. Vet inte om det finns andra sorter att använda till den. Ska se om jag kan kolla upp det.
Linum: Det är Fjällboplan i Utby. Basebollskillarna blir inte glada när man kallar det brännboll. Jag har fått godkänt för att få kalla det avancerad brännboll. Krångliga reger måste jag säga. Satt igår och hjälpte sambon att vika ihop infoblad som ska delas ut där reglerna står förklarat så man fattar något vad de pysslar med ute på plan.
De kommer även ha en kille som kommenterar matcherna, vilket är jättebra för det är så lätt att missa allt som händer annars.
Hej Carma
Kul att du är här. Vilar du ordentligt? Mejlet lyckades jag sumpa tyvärr.. suck... men hjälper dig mer än gärna.
Maskinen på jobbet är en sådan som sätter spiraler.
Vilken tid på lördag? Är lite sugen på att göra något annorlunda (baseboll är annorlunda i min lilla värld)...
lykke: Jajamän, jag vilar ordentligt. Jag sitter still på stolen framför BT.
bra... jag tror att du behöver rejält med glass också
Linum: Invigningen börjar 12:30 och matchen börjar 13:00. Om du vill tjuvstarta lite kan du kolla deras hemsida. www.gbgbaseboll.com