• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

TezzAmore:
    Nej, det är nog lugnt det med kostnaden.
    Jag räknar med en 1000-lapp, så hoppas jag inte det blir mer för uppläggningen utav klänningen.

Åh vad roligt med en videokamera!!!

Vi köpte en när vi åkte till USA för ett par år sedan, å det är jätteroligt att ha.
    Jag har bestämt att alla våra gäster skall spela in en videohälsning till oss på bröllopet.

• Carma07

Godförmiddag.

Var inne på bloggen och kikade på alla bilderna. Vad fina de var. Och ni också. Önskar så att jag också hade varit där. Men, men det blir ju fler bröllop.

lykke: Dina inbjudningar blev jättefina. Tänkte också lägga upp mina där sedan. Det är ju roligt och ha på sidan.

Addiz: Lät inte som något roligt du hade åkt på. Krya på dig!!!

• TezzAmore

*yay*!! Den länken funkade!! Jag ville bara visa vår nya fina kamera... Ska bli så kul att gå omkring och filma... överallt! Hehehe!

• TezzAmore

hiihihihi! Den är så liten med...

• Linum

Tezz: Det är jättekul att filma andra tycker jag, men jag avskyr att vara med på film själv...

Jag inser just att jag måste ha glömt min körpärm med alla noterna i Frankrike... *svär lite för säkerhets skull*

• Carma07

Linum: Attans, då blir det kanske en resa till till Frankrike.

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Lova nu bara att du kommer använda den ordentligt... jag kan vara ärlig å säga att vi inte har använt vår sedan i höstas

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3