• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

Morning morning alla tjejer!
    Hur mår ni idag?

Jag är på ett riktigt glatt humör.
    Bröllopsklänningen ligger här vid sidan om mig, skall lämna den till sömmerskan idag.
    Åh vad jag är lycklig!

• TezzAmore

Nides: Åh, jag glömde skriva platsen!! Han kommer till Norstan!!

Freda: (kort minne) Vilken sömmerska var det? (som Bauti brukar skriva) *blubb* *blubb*

• Puman-prinsen

FredagenDen13 - vad roligt! visst känns det mer verkligt när man har det framför sig

Petra74 - du kanske får tillbaka ditt bröllopshumör genom attt prata bröllop med oss.. hihi

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Men du!
    Det är ju hos den sömmerskan som du rekomenderade!!!

Puman-prinsen:
    Nu tjatar jag om presenter igen.
    Hur förmedlade ni "önskelistan", via mail, brev, inbjudan?

• Ab fab

God morgon

Lugn morgon på jobbet. Sitter o filosoferar över vad jag behöver göra. Skriver lite listor. O detta gäller jobbet, inte bröllopet... WOW...

Uppdaterar snart bloggen med bilder på min färdiga inbjudan- är ju så glad över att det blev bra att jag bara måste visa aaaaalla den

Det blir väskshopping för mig i morgon istället. Rapportera om era fynd. Hittar ni något jag behöver måste ni ringa

• bauti

God morrgon girls

Härligt att det för en gång skull e sol när man vaknar.

• bauti

Lykke
    När var det urförsäljning på golfkläderna?? *blubb blubb*

• Ab fab

30/5-2/6 -
    jag bor ju ihop med en riktig blubbblubb så jag är redan en levande outlook-kalender. jag kan vara det åt er också

• TezzAmore

Freda: Misstänkte nämligen detta... kommer inte riktigt ihåg vilka jag pratat med om sömmerskan! Åh, det ska bli kul att höra vad du tycker efteråt!

Bauti: golfkläder???

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3