Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
TezzAmore: Vi kommer nog också spexa till utgångslåten... men jag klurar fortfarande på vilken.
Jag har också läst den tråden, skall ge mig in i djungeln för att försöka hitta den. Återkommer!
Fredag
Jag skall ha sköna underkläder på mig. Sedna när vi skall gå till sängs så byter jag om. På så sätt slipper jag obehaget med alla dessa konstigheter.
www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m2238438.html
Tror det är denna ni letar efter?
Fredag: Jag ska inte ha kit... Trådlös bh (fniss), bekväma och gärna roliga trosor samt "mamelucker" (får skavsår annars,..). Först hade jag tänkt snygga trosor, men det lutar åt något roligt istället.
Fredag: Tack för hjälpen!
Ang. underkläder. Kommer nog att ha bekväma trosor. Vet inte om jag ska strumpbyxor på mig än, det kommer nog att bero lite på vädret. Sen kommer sömmerskan att sy in en bh i klänningen (hade inget val, hoppas att det blir bra) Men det hade varit kul att ha på sig en hmm... men gud! Va heter det?? En sån där grej runt låret? Oftast blått?? Hahaha! Har jag glömt ordförrådet hemma??
Vi ska nog spexa både till in- och utgångslåten, samt till "Bröllopsvalsen".... Vi är inte så seriösa av oss.. ;)
bauti: Det var ju en väldigt smart idé!
Jag har aldrig strumpebandshållare, så det känns lite knepigt att ha det under säkert 12 timmar!
Addiz: TACK!!!
Tezz: strumpeband!
Jag ska göra som bauti, ha bekvämt på mig under dagen och byta till nåt sexigt på kvällen...
Addiz: Ja bröllopsvalsen kommer inte att bli seriös för våran del heller
Till låten Pulp Fiction tycker jag allt att det kan bli en småskojjig dans...