• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

TezzAmore: åh vad du är gullig så här på morgonen!
    *KRAMAS TILLBAKA*

• Fröken Malm

Sen har jag favvobutiken Liten Karin i Haga. (Haga Nygata) De har såååååå söta grejer.

Ska nog dit idag, min bästa kompis fick en son i förrgår. Pratade med henne igår och hon sa att hon trodde hon skulle dö.......så ont gjorde det! *klappar händerna för öronen och ropar BINGO*

• Ab fab

åh fr Malm... att du alltid drömmer om mig hoppas jag inte var allt för läskig

när det gäller dop så har jag gett bort obligationer, bosparkonto, engelska nallebjörnar..

• TezzAmore

Nides: Har varit på tre dop. Två av dom var det tjejer som döptes. Jag funderade mycket länge på vad vi skulle köpa, ville ju inte att de ska få nån vanlig doppresent (som tex. skedar) eller dubbelt av nått heller. Många får ju smycken i doppresent, halsband, armband, månadsstenar osv. Vi gav bort ett smyckesskrin istället! Båda mammorna blev jätteglada och tyckte att det var en bra present, just pga. att de fått så mycket smycken och inte hade nånstans att lägga de i! Köpte ett jättefint smyckesskrin med tre våningar i rosa läder på guldfynd, som var mycket uppskattat! Har mailat över en bild! Ett litet tips bara!

• Linum

Sängkammarböckerna är jättebra! Har också gett bort dem.

• Nides

Tack för alla tips.... visste att jag kunde räkna med er...
    Har beställt "Den silvriga barnkammarboken" nu.. smyckeskrin lät oxå bra. Jag vet att hon ska få en massa halsband o armlänk osv. Ska titta på det med! Det är nån som redan har öppnat både fondkonto o ett sparkonto eller om det samma sak.. hi hi
    Lykke; hur funkar obligationer??

• Linum

Fredag: Hur gick det med bihålorna?

• FredagenDen13

Linum: Krya på dig tjejen!
    Kanske dax för en pencillinrunda?
    Jag var själv hos läkaren igår & jag fick beskedet om att jag kanske behöver opereras.
    Precis vad jag ville veta *mummlar*
    Jag kommer att använda kortisonnässpray i 3-4 veckor, å känner jag ingen förändring, så blir det nog operation.
    Jag har funderat på det sedan igår & kan jag bli bra, då vill jag opereras.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3