Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Är han en sådan som absolut vill att ni ska ha samma namn? I så fall är det ju bara att du vägrar byta och att han får rätta sig efter det. Lillprinsen får ju ändå ditt efternamn (om du vill vara lite småelak...).
Tänk att ha ett namn som "ingen" annan har. Namnet är dessutom lite berömt eftersom det finns en paleontolog som har det efternamnet (om nu det är något att skryta med )
Jag är inte riktigt med på varför det alltid är tjejen som ska byta. M:s mamma tycker att det är jättekonstigt att jag inte ska byta namn. Knäppis...
Tror att N är lite sån oxå, att det är tjejen som "ska" byta och att han aldrig har funderat på att alternativet att HAN kan byta efternamn finns. Tyvärr.
Vad är en paeolontog? Vem är det som har det namnet??
Hmm nu var jag nog inte med längre. Är det en paelontolog som har det namnet som vi (jag) funderar att byta till? Eller nån i din släkt??
*förvirringen är total* *S*
Måste byta på lilleman och lägga stor dotter i sängen, kommer tillbaka lite senare!
Nickes: Det är ju bara att vägra byta! Vi lever i ett jämlikt samhälle, alltå byter ni båda två - punkt slut!
Dags för kvällsfika och försöka få mig i säng snart. Vi ses imorgon.
Nu ska jag nog gå och kurera min enormt hesa hals... Har inte kunnat prata ordentligt på en vecka...
Godnatt på er!
Gonatt!
Linum: Aha nu fattar jag, googlade på namnet + paleontolog och fick fram en Lars med det namnet.
sorry min tröga hjärna *fniss*
hej snyggingar
liggger på mitt minimala hotellrum o laddar inför dagen. Kurs till tre o sen kommer mamma för turistande o pilsner på stan.
Igår var vi på middag med kursen. Vilken krog....stjärna i michelin. trevligt när man inte betalar själv *s*
Nickes: Det var jag som frågade om solister!
Vi gifter ju oss borgligt så jag letar för fullt!