• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • bauti

Så var det med den hundattacke. Nu står han vid carma *smaskar på köttbullarna*

• Puman-prinsen

Dags att åka till jobbet nu!*pust*
    Trevlig kväll på er alla

• Carma07

bauti: Köttbullarna tog precis slut och hunden sprang raka vägen hem igen.

• Carma07

Nides: Tack för tipset. Får nog ta mig en tur till Borås.

• Addiz

Carma: helt OK att dra en vit lögn, i bröllop och krig är allt tillåtet ;)

Malm: lider med dig, det är så himla jobbigt att ha en chef man inte trivs med... :( Gör som Linum föreslår, med vinet *fnissar* Blev lite avundsjuk på din dansklass ikväll. Jag brukar gå på Dance, med min halvhomosexuelle jättesöte instruktrö, men nu är han på semester i typ tre veckor!!!!! :( Vad ska jag nu träna? Gillar inte de andra, tråkiga, perfekt formade tjejerna som är instruktörer...

Fredag: jag kan maila dig om mitt jobb om du är intresserad, eller ta det på nästa fika :)

Det blev förresten en klänning och en glittrig stickad slipover på Södra Vägen, nu har jag nåt att ha på mig den 19:e iaf!

*kram* och så hörs vi imorgon...

• Petra74

Fröken Malm:
    var får man tag på Elisabeth? Vet du vad hon tar för bara sång på vigsel?

• Nickes-to-be

Hej på er!
    Känner att jag nästan tappar bort er, jag har inte hunnit kika in här på över en vecka och ligger väl sisådär en 70 sidor efter.. ingen chans att läsa ikapp.... eller?? hehe Är home alone på fredag kväll så då kan jag ju läsa
    Har fått inloggningsuppgifter till jobbdatorn nu så jag kan komma ut på nätet men vad glömmer de att ge mig, jo en nätverkskabel.. men hallååååå!! Fast jag vågar nog inte BT-surfa på jobbet ändå....

Hoppas allt är bra med er alla!! Hoppas vi ses snart!

Kram Nickes

• Linum

Nickes: Du kan ju surfa på lunchen om du vill.

• Nickes-to-be

Nu har jag inte läst igenom tråden som sagt men råkade se att nån frågade nåt om solister. Hur har ni gjort med det? Vad får ni betala? Nån som kan tipsa om nån?

Jag ringde församlingen där vi ska gifta oss idag och frågade om de hade tips på solister och de sa att de hade en av deras präster (?) som brukade sjunga. En man är det och jag såg framför mig hur nån sjöng som en präst... sådär bullrigt och "kyrkligt". Hmm kanske inte är så men jag vågade inte boka nåt iaf.. hihi

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3