Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Fredag: Vad är det de gör då? Går de in med ultraljud eller vad?
Addiz: Du är så välkommen!
Dags att åka till jobbet... Vi hörs säkert senare!
Idag jobbar jag till 12.30 sen ska jag till frissan och slinga håret och på konsultation inför bröllopsfrisyren....Iiiiiiihhh!
Addiz: Ja, nu är jag bra trött på det. Så jag tror absolut att det är värt att operera dem.
Linum:
Vet inte riktigt... fick snabb förklarat för mig att de går in genom näsan, inga ärr eller så. Tar ca 1-1½ h & man blir sjukskriven i ca 1 vecka. Räknas som en rutinoperation.
Fröken Malm: Åh, så roligt! Har du bestämt dig, någorlunda iaf?
Tezz,
Jag det blir nån form av halvuppsatt med slöjan ganska högt upp på hjässan. (Vill inte har slöjan fäst bak i nacken!)
Fasen, läste en grej i en tråd i veckan, nu kan jag inte hitta den! *muttrar* Försökte leta efter den, men det enda jag kommer ihåg var att nån hade skrivit att de skulle ha "Love is in The Air" och nån annan skulle ha "all you need is love" som utgångslåt... Nån som känner igen detta?
Jag pratade med sambon igår om detta och försökte att föreslå att vi skulle ha "vi sitter i samma bil" med Bo Kaspers som utgångslåt, men sambon tyckte att den var lite för mycket "upptempo" för att spelas i kyrkan... Synd, det är en gullig text till, "för vi har varann..." Så nämnde jag att jag läst om "love is in the air" eller "All you need is love"... han tyckte att de låtarna skulle passa jättebra! Hihihi! (känner att Pachelbel's Canon blir lite för "allvarlig", så den tanken har jag gett upp) Nån som har mer förslag på gamla goingar?
Funderar lite på underkläder... kommer ni att ha hela paketet med strumpebandshållare, strumpbyxor, bh/trosa/korsett, ja, u name it?
God morgon girls
Jag har ingen träningsvärk .
Men det är ganska förstårligt, man kan inte ha ont i något som man inte har, muskler *fniss*