• Tanja

Stjärntecken?

Jag är lite intresserad av astrologi och undrar vilket stjärntecken ni och era partner har? Vet ni om era tecken "passar ihop", och har ni någon gång märkt av era olikheter och likheter?

Själv är jag stenbock och min blivande tvilling, tydligen mot alla experters rekommendationer... Vi är ganska olika på många punkter men tycker att det är det som gör det hela intressant :)

• Svar på tråden Stjärntecken?
  • Natalie

Har ni märkt att de flesta som skriver här är faktiskt födda i fiskens tecken!? Jag är åxå fisk och har varit intresserad av astrologi i 15 år nu......mitt ex var jungfru....jo, det var verkligen "opposite attracts". Det stämmer!!! Min nuvarande är skorpion och mer lik mig!

• beckafisk

Fisk och kräfta är väldigt lika vilket kan vara en fördel men också ett problem ibland kanske. Två väldigt känsliga individer.
    Jag har många goa kräftkompisar men har aldrig varit kär i en kräftkille.

• beckafisk

Natalie-
    Ja många är fiskar va kul! ; )
    Fisk-skorpion verkar vara en spännande kombination! Passion och känslosamhet ihop eller?

• Nemea

Vad tror ni om kombinationen

stenbocks-brud
    lejonbrudgum

Kanske inte vill veta svaret förresten, om det skulle vara så att vi astrologiskt inte passar ihop, för det gör vi!!

• kickan75

Jag är oxe och min blivande är lejon, har ingen aning om det sägs att vi ska passa ihop. Men jag tycker att vi gör det... ;)

• Natalie

Här är ngra sidor på nätet som ni kan använda för att göra ert partnerhoroskop!!
    ceze.com/berglund/swedish/http://
    klicka på partnerhoroskop och klicka in era datum
    www.astro.com/cgi/ahor.cgi

Det är som ni förstår inte bara solen som räknas inom astrologin!

Ang fiskens tecken, så är vi faktiskt jätte-roliga människor! Vi är anpassningsbara, sociala, känsliga, vill prova på allt, goda lyssnare, har ibland svagt psyke!

• Thalia

Bade jag och min pojkvan ar oxar, vaaaldigt envisa sadana, vilket ofta kan leda till problem med att bada maste ha ratt jamt.. Men det brukar losa sig till slut... det dar med matlagning kanner jag dock inte igen mig i, ingen av oss ar val overdrivet fortjusta i att laga mat...

• Charlottsky

Jag älskar att äta maten! Typiskt oxe, *skratt*. Och fast jag i alla år stretade mot nog tusan hamnade jag på ett jobb som innehåller ekonomi...

• beckafisk

Jätte bra sajt natalie!!!!Jag har redan kollat ascendenten på en massa kompisar! Roligt!

• Natalie

Finns där fler fiskar som har en skorpion partner. Snälla hör av er, för jag vill se om det stämmer överens!

• Anonym

Jag vet att fisken och skorpionen har det bra i sängkammaren iallafall!

• Anonym

Hej Anonym,
    Har du erfarenhet av fisk-skorpion i sängkammaren! Jo, vi har det underbart faktiskt! Dessa två tecken är passionerade och attraheras starkt av varandra både fysiskt o mentalt! Man läser av varandra och känner hur den andre mår o vill ha utan att behöva säga ngt!

Svar på tråden Stjärntecken?