Stora A: Jag har aldrig påstått att svensexorna har varit såå himla städade. Och att killarna har förskönat verkligheten?! Ja, kanske för dig i så fall ....
Nu är det så att jag vet exakt vad som hände senast. Dessutom visades bilder från både svensexan och möhippan under själv bröllopet. Först var de ute i bushen och överlevnadsträning ... klättra, ta sig över broar, hänga i linor etc. (Oj, tänk om de stackars små pojkarna gjort sig illa då ...) Sen var det i väg till nån studio för att testa stunt-inspelning med både eld och glas inblandat (oj, oj, tänk vad massa hemskt som kunnat hända då)
Efter det gjorde de en massa annat. Brudgummen fick bla måla nån tavla till blivande frun med förbundna ögon. Kvällen avslutades sent på Kellys bar i Sthlm, där brudgummen till slut fick ledas ut och stuvas in i en taxi för att han var så full. Allt som allt var väl det en helt "normal" svensexa.
Jag menar inte att håna någon som är orolig, men som TS skriver: "Killar tänker inte så långt" "Tänk om min älskade får en blåtira - skulle få panik". Det om nåt låter väldigt "mammigt", och nåt som snarare handlar om att hon måste våga släppa kontrollen lite.
PS. På min möhippa vill jag absolut testa paintboll, fasen vad kul! Inte göra massa "tjejiga" saker som att spela in nån pinsam schlagerlåt, testa magdans eller lära sig göra sushi eller vad sjutton tjejer brukar få göra.