självklart har de flesta snälla möhippor men jag har en kompis vars bästa vän ställde in sitt bröllop pga svensexan..det handlade inte om otrohet då utan att hon inte såg någon anledning att ha en fest för folk som inte respekterade henne och hennes mans önskningar, de hade specifikt undanbett att inte behöva sälja kyssar på stan tex..men fick göra just detta.
vet fyra svensexor som mina vänners sambos vart på där de varit strippor som gnuggat brösten i ansiktet på brudgummen..vid alla fyra tillfällen har brudgummarna sagt ifrån och känt sig mycket kränkta efteråt och vännerna ångrat att de inte förutsåg vad som kunde hända.
vet en som fick hjärnskakning på sin möhippa och två som brutit armar och ben på svensexa. Vet en person som dog på sin svensexa men man kan ju dö annars också...
vet en som blev rakad över hela kroppen och hade lagom skönt stubb över kroppen till bröllopet( då var det inte tal om att män varken vaxade eller rakade sig mer än i ansiktet)
vet ett gäng som tog brudgummen dagen före bröllopet-han var sååå bakfull i kyrkan..
vet några som nakenfotade brudgummen på svensexan när han sov..
så jag tycker nog att jag kan säga att jag hört om sexor och hippor som spårat ur men som sagt alal har ju olika gränser:) Jag är dock inte det minsta orolig för min sambos eventuella svensexa, han har bra vänner som inte är ute efter att förstöra eller bråka. Däremot förstår jag helt och full TS:s oro. Sen kan man inte göra så mycket åt saken.
Men jag
menar vem skulle säga att en nybliven mamma gör fel för att hon kollar om sin nyfödda bebis andas bara för att hon e orolig??
Man kan ju inte rå för om man är orolig..oavsett om det gäller ens bebis,hund, mamma eller sambo.
Sen när blev det fult att oroa sig för de man älskar??