• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Snart så....

vårbrud2008,

Usch det måste vara det absolut värsta beskedet man kan få. Vilken vecka är du i?
    Hur mår du för övrigt? Kännt att något var fel? Är själv i v15 med komplikationer från början.
    Massa styrkekramar till dig

• gica

Vårbrud2008:

Beklagar! Vad tråkigt, förstår att du är ledsen! Jag skulle vara helt förstörd.. Ryser och blir tårögd när jag läser ditt inlägg! Massor av tröstande kramar til dig!

• vårbrud2008

Snart så....

Är i vecka 18, så det är ett sent missfall. Det var inget annat som var fel på bebisen, hjärtat hade bara stannat.
    Jag har inte kännt alls att det har varit nåt som inte stämde. Jag har mått bra hela tiden.
    Men nu mår jag skit och vet inte hur jag ska ta mig igenom detta. Som tur är har vi redan en son som är frisk och får oss att må bra.

• Maggies

vårbrud2008: Beklagar. Måste kännas tungt.

• Snart så....

vårbrud2008
    v18, förstår att du är totalt förstörd. du har ju nästan gått halva tiden. Blir alldeles gråtfärdig för er skull. Helt obegripligt varför sånt här händer och varför så sent i graviditeten????
    Kan ni inte hjälp med att prata med någon via sjukhuset? Eller fins det stödgrupper för folk som har genomgått samma sak?
    Massa massa kramar till dig

• vårbrud2008

Snart så....

Kommer att få hjälp i morgon när vi läggs in på förlossningen och sen kommer jag att vara sjukskriven i 2 veckor. Men hur det blir sen vet jag inte. Det är jättetungt och jobbigt att förlora ett barn efter att det har gått halva tiden. Vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till just nu. Sambon försöker stötta mig och det funkar okej men det går upp och ner hela tiden.

För att ha något att se fram emot har vi börjat att prata om att flytta vårt bröllop till september nu i år istället för april 2008. Nu finns det ju ingen anledning att vänta med bröllopet och min sambo vill att jag ska tänka på något annat istället för det som har hänt.

• Snart så....

vårbrud2008

Förstår dig helt. Förlora barnet efter så lång tid måste vara bland det värsta som kan hända.
    Efter din sjukskrivning kanske ni ska göra någon tu man hand du och din sambo? åka iväg en weekend och bara fly vardagen? Mysa och verkligen bara tänka på varandra?

Kan vara klokt att flytta bröllopet men samtidigt inte. Bearbeta sorg efter ett barn kan ta lång tid och då kanske stress med ett bröllop inte är det bästa. Alla fungerar olika så gör det som är bäst för dig.

För min del har BT vart väldigt bra i upp och nedgångar. Många kloka personer finns det här med många bra råd och stötta varandra.

• sajberpillan

vårbrud: skickar massor me styrkekramar. Usch! Vad jobbigt. Det enda värre kan väl vara om barnet är död vid födeln eller föds och sedan dör. Men måste vara superjobbigt. Beklagar verkligen!
    kramar

• Pumpkin

vårbrud: Nej så hemskt! Usch, förstår att du mår jättedåligt nu, och tyvärr finns det väl inte så mkt vi kan göra... Men vi finns här för dig!

Kram!

• MrsNyberg2B

Massor av kramar till dig vårbrud2008!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare