• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Cia-bruden

madlin,
    Visst gör det!
    Uj uj uj, det pirrar massor i magen trots att det långt ifrån är bestämt.
    Men jag tycker att jag kommit på en sån bra plan för framtiden

• Pumpkin

Cia: Himmel va läckert Ladera Resort är!

• Cia-bruden

Norrsken,
    Visst är det! Jag har även en känsla av att det inte är det billigaste stället heller

• Cia-bruden

Vill prata massor om det, men pratar man med sambon så suckar han bara Men nu har han ialla fall gått med på att prata om det i helgen, så vi får väl se.

Ialla fall, det jag tänkt ut nu är att jag kommer hämta ut nya p-piller som kommer räcka ett år, de kommer alltså ta slut på våren -08, så då inleder vi bebisverkstan. Sen gifter vi oss okt/nov-08 med kanske en liten bebis i magen.

Vad tycker ni om det upplägget?

• Pumpkin

Cia: Låter toppen! Men tänk på att man inte ska flyga när man är höggravid, dom flesta (för att inte säga alla) flygbolag tillåter det inte.

• Cia-bruden

Norrsken,
    Men det hinner jag väl inte bli om vi börjar på sommaren...säg att vi kanske börjar i juni...och det är ju inte ens säkert att det hinner ta sig, men skulle vi mot förmodan bli gravida på första försöket så är jag väl i 3-4:e månaden...har jag räknat rätt då?

• Pumpkin

Cia: Ja då går det ju... Men när du sa våren så tänkte jag typ mars-april Men det är ju som du säger, det är inte alltid det tar sig första försöken heller, även om det händer

• Cia-bruden

Norrsken,
    Man kanske inte får börja för tidigt ifall att det råkar ta sig. Så jag får väl försöka hålla mig till juni nånstans.
    Jösses vad jag drömmer

• Snart_FruL

Min korttillverkarkurs har blivit inställd för läraren var sjuk... trist hade verkligen sett fram emot att få testa olika tekniker inför att man gör inbjudningskorten. Men jag får helt enkelt vänta 2 månader på nästa kurs. Det är ju inte som att man sitter i sjön. Fast jag hade så gärna velat komma igång med nåt.

vi åker på begravningen på torsdag. Så jag kan inte titta in här på hela helgen. Det är också rätt trist.

Sen måste jag avstå från att titta in här innan vi åker. Det här blir sista titten, innan måndag. Jag måste göra allt för att bli av med allt vattnet i mina fötter innan helgen. Det är ju en fördel om man får på sig skor menar jag.

Ha det gott tjejer, och ha en trevlig helg. Skriv mycket så jag har massor att läsa in när jag kommer tillbaka... :D

• vårbrud2008

Godmorgon!

Igår var en av de värsta dagarna i mitt liv. Vi var på ultraljud klockan 8.00 och fick då reda på att bebisen i magen inte hade något hjärtljud. Åkte vidare till ett annat stort sjukhus och fick samma besked. I morgon ska jag åka till förlossningen och föda ut fostret och det kommer att bli det värsta jag har varit med om. Är verkligen ledsen och bara gråter hela tiden, men vad ska man göra. Ödet ville inte att vi skulle ha detta barn verkar det som.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare