• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

Cia-bruden: Att kunna hyra klänning där är inget jag skulle räkna med om jag var du... Vad vill du ha för typ av klänning?

• madlin

Cia-bruden: Personligen skulle jag själv valt en enklare sommarklänning om jag gift mig på en sandstrand, sådär ledigt klätt och killen skulle ha på sig linnebyxor.

Vi har ju pratat om att sticka iväg utomlands och gifta oss om nu vår kyrka stänger pga renoveringen det datutem vi bestämt - skulle vara jättemysigt o gifta sig på en strand sådär! Men känns lite tråkigt o bli snuvad på de kyrkliga isåfall.. Fest kan man ha när man kommer hem :D :D

• madlin

~Norrsken~: TACK! Funderar på att starta en blogg för bröllopsplanerna o idéerna själv, så roligt o läsa om andras med!

• Pumpkin

madlin: Jo det är roligt att blogga, dock tryter min inspiration just nu Men som sagt, bara jag känner mig lite mindre stressad och mer välmående så ska jag sätta igång igen!

• madlin

~Norrsken~: eller ja.. jag HAR börjat med en sån blogg... men är usel på att skriva allt jag vill. (knas!)

• Cia-bruden

Norrsken,
    Det har du rätt i. Just nu lutar det åt en sommarklänning. Men jag tror jag vill ha den lång...

Madlin,
    Ja, det låter vettigt. Får se till att sambon skaffar sig några fina linnebyxor ;-D
    Min dröm har ju tidigare varit ett sommarbröllop i kyrkan, men nu känns ett utlandsbröllop så rätt

• madlin

~Norrsken~: Ja, motivationen finns där men kan inte få ur mig allt i bloggen. Känns som de skulle bli för mycket om jag släppte tyglarna fria!

Hoppas du snart mår bättre iaf!

Cia-bruden: Ja, huvudsaken de känns rätt för er båda så! Jag är ju velfia nummer ett ;) Blir nog jättebra ska du se, lite svårare att planera kanske när man gifter sig i ett annat land. Men du verkar ju redan fått bra hjälp på väg!

• Cia-bruden

madlin,
    Det känns lättare att planera ett utlandsbröllop än ett traditionellt. Jag är ju heller inte så pysslig av mig så jag skulle ju behövt ta hjälp av massa människor för att få ordning på allt.

Nu, om vi gifter oss utomlands så kommer vi få hjälp med allt pappersarbete. När vi kommer till resmålet så finns där en bröllopskoordinator som möter upp oss, så jag tror att det kan bli helt underbart

• MrsNyberg2B

Snart_FruL - Det är ju naturligtvis roligt om man nu betalar så mkt för sina skor. Köper man dem på Skopunkten eller liknande, så gör det ju inte så mycket om man inte använder dem superofta.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare