• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    blir det inte charter så är det väl dyrt i vilket fall som helst, då brukar ju resorna ha ett fast pris liksom. man kanske inte tjänar så mycket på att vara ute i så jättegod tid då.. eller vad tror du?

• Pumpkin

Åååh, vad jag saknar Uppsala känner jag! Blir nästan avundsjuk när folk ringer in på DI eller Ica-Kuriren/Hus och Hem och säger att dom bor i Uppsala

• Maggies

~Norrsken~: Hur länge bodde du där? För du är inte född där väl?

• Pumpkin

Ina: Fast det behöver ju inte vara dyrt för att det inte är charter, letar man på rätt ställen så kan det rentav bli mycket billigare Sen är det samma sak där - först låga priser, sen stiger dom ju närmare man kommer, och sen blir det billiga sista minuten-priser

• Pumpkin

Lucy_: Jag bodde där från att jag var 11 tills jag var 17 och flyttade ut till internatskolan. Men det är liksom mitt hem, precis som Härjedalen (0-10 år) är

• Maggies

~Norrsken~: Okej. Själv har jag bott på samma ställe hela livet, med undantag för gymnasieåren. Det är alltid skönt att komma hem även om man inte bor hemma längre.

• Pumpkin

Lucy_: Jag tror anledningen till att jag saknar Uppsala så mycket nu är att jag kan se en liten möjlighet att vi flyttar dit. Lasse har ju som bekant sökt jobbet på Chalmers i Göteborg (vi får svar den här veckan) men han skickade samtidigt in en ansökan till Ericsson i Kista (han jobbar ju på Ericsson här nu) och det jobbet vill han allra helst ha. Får han det så kommer vi bo i Uppsala så får han pendla till Kista

• InaHjärtarAdam

~Norrsken~ :
    det är konstigt med resor, ingen logik någonstans! :D
    vi har hela tiden fått höra att i skulle pussla ihop vårt eget paket med flygstolar och sen boka hotell separat, men sen när vi hittade den här resan upptäckte jag att vi hade fått betala mycket mer om vi hade köpt separat. vårt hotell kostade 500 kr per person och natt om man bokade det separat så vi hade förlorat flera tusen på att göra så!

• Pumpkin

Ina: Jo det är en djungel!

• MrsNyberg2B

Jag hatar panikångest! Är hemme idag (igen)för att allt bara känns som pannkaka och äckel när jag ska till jobbet. När jag ä-n-t-l-i-g-e-n tar mod till mig och ringer till den psykiatriska kliniken för att jag gissar att det är ändå dit jag kommer om jag går via husläkaren, så har de telefontid vid klockan elva i morgon. F----------------------N

Ina - Bra att du skriver det här iaf, så att man kan ha koll i framtiden!!

Har för mig att ni var ett gäng som skulle göra högskoleprovet.. Här är en till, som bokade i senaste laget, men det gick tydligen fortfarande att få vara med på ett hörn! Såg i någon katalog att man blev antagen på högskoleprovet även på enskilda kurser, så därför tänkte jag att det kunde vara en bra idé även för mig!

Lucy_ - Okej, vad bra! När räknade du med att den skulle komma till dig? Beställde du motsvarande den storlek som du har här hemma eller?

Hörde jag rätt? Pandurorea?? Nu blir väl vår budget lite stram med tanke på jobbfrånvaron, men iaf, rea är alltid rea och lite pengar får jag ju in...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare