Mars/April brudar!!!
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!
Vad säger ni brudar??
Nu funkade det galant ;)
Söta.. men inte sådana jag är ute efter.. jag vill nog ha något som går upp på ankeln..
Jag har alltid avskytt att köpa skor, mina fötter är konstiga, nästan inga skor sitter bra. Har bävat inför brudskoköpet. Kan absolut inte gå i klackar, väger dessutom rätt mycket så jag vågar inte ha smal klack, huvva, tänk om de bryts!!! Dessa är rätt platta, så jag står stadigt!!
Nej usch ve o fasa, köpa skor är verkligen inte kul.. jag önskar hitta sådana där med miniminiklack som är så populära.. älskar att det låter som en klack men ändå inte är någon
Hej!
Tänkte att jag kanske kan följa med i denna tråden.. Vi gifter oss (som signaturen visar ) 24:e mars. Ett mindre bröllop, mitt på dagen, med lite mat och dryck, kaffe och tårta efter.
Men det vekar bli större och kräva mer planering (och mer pengar.. ..) än jag trodde när vi började planera. Samtidigt är det ju såå spännande att det närmar sig.
Nu kallar barnen.. (bråkar med varandra) Återkommer senare.
Välkommen, alltid kul med mer folk!
Hittade kors i taket en kostym till M2B i dag och en kavaj till mig, på rean Så faschinerande.. lever i ett litet lyckorus just nu *tihi*
2007-03-24
Va kul med någon annan som ska gifta sig samma datum som en själv! Vi ska däremot ha ett lite större bröllop och jag trodde att jag hade läget under kontroll, men börjar inse att det är mycket kvar att fixa med...men kul ska det bli!!!
Cinderella
Vilken tur du har som hittade allt det där på rean. Själv måste jag oxå ta tag i var vi hittar nåt till M2B, vet inte riktigt var jag ska leta. Ska kolla runt här på BT för tips.
Lillan72
Vad är ni ute efter?
Han vill ha kostym, snygg väst och sen en sån där (inte slips) som jag hela tiden glömmer bort namnet på....du vet vad jag menar hoppas jag...
kravatt?
Nej, plastrong tror jag att det heter.