• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Fru Cinderella

Vi kommer avbetala fotografern efter bröllopet. Det finns inte en chans att vi hinner spara ihop till det..

Vad kommer era fotografer gå på föressten o vad för ni för det??? *nyfiken*

Vår kommer kosta ca. 4000kr med

* 1,5 timmas fotografering utomhus
    * 3 förstoringar 20*30
    * ca. 20 små bilder 10*15
    * En lågupplöst CD med bilderna

Vigseln ska två kompisar fota, en med systemkamera o en med digitalkamera

• Lillan72

Den fotografen som jag ska träffa i nästa vecka tar 3500:-. Då ingår

- 1-2 tim fotografering (inne el ute)
    - ca. 15 st bilder i 10x15,15x15 el 13x18
    - 2 förstoringar 20x30

Har funderingar på om hon kanske också kan fota under vigseln. Min svåger kommer att filma hela vigseln.

Det ska bli jätteskönt att få träffa en henne i nästa vecka och kunna prata igenom allt och förhoppningsvis också boka henne.

• Fru Cinderella

Lillan72

Var ju riktigt bra priser.. vi har också en person som kommer filma under vigseln..

Har hon någon hemsida så man kan få kika på bilder? Alltid roligt

• Lillan72

Kolla på www.mauritsen.se/. Har funderat fram och tillbaka på det här med fotograf. Helst hade man kanske velat ha en av de mer välkända fotograferna, men då blir priserna helt hysteriska tycker jag. Det här är enda ggn som M2B sagt att nu MÅSTE du hålla dig inom budget så det har jag lovat . Kommer kanske krydda lite grann När jag har pratat med fotografen på telefon så har jag känt mig så lugn och personkemi tror jag är viktigt, så jag tror nog det här blir bra..håll tummarna. Cinderella, nu måste du visa mig länken till din fotograf !!!

• Fru Cinderella

Lillan72

Jo klart man gärna vill ha någon välkänd.. men allt har ju sitt pris..

Vår fotograf har www.fotografoskar.se

Gillade er fotograf.. riktigt sköna bilder med känsla..

• twentyfirstofapril

Idag körde vi till Panduro o handlade material till inbjudningar o vigselprogram. Och så hittade jag skor till bröllopet, för 100:- Lagom

• Lillan72

Cinderella

Vilka fina bilder det fanns på er fotografs hemsida! Vilket "ljus" i bilderna.

Twentyfirstofapril

Bra pris på skor! Tror jag måste hitta ngr skor att ha på mig utomhus för fotograferingen. Ska ge mig ut i nästa vecka och se om det finns kvar något i rean.

• twentyfirstofapril

ja dessa var ju på rean på Din Sko. Jättesöta, rundad tå, och så en liten diskret glittermoj som prydnad. Knappt någon klack=kravet för att jag ska kunna gå över huvud taget

• Fru Cinderella

Jo skor *suckar* Ger snart upp o tar ett par hemmaifrån garderoben..

Svar på tråden Mars/April brudar!!!