• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Jag tänkte att eftersom vi verkar vara så få Mars o Aril brudar så kanske vi kan slå ihop en tråd o få lite mer vakenhet i våra trådar, vilket alltid är kul!

Vad säger ni brudar??

• Svar på tråden Mars/April brudar!!!
  • Bettina.

Hej!
    Här har ni ännu en aprilbrud, 28:e april är det som gäller för oss.
    Jag har verkligen börjat känna att det närmar sig nu när vi har kommit in i 2007 och därmed har även planeringen och förberedelserna påbörjats ordentligt :)

• Bettina.

Jag ska föresten INTE byta efternamn, det blir sambon som får göra det istället. :)

• Fru Cinderella

Bettina.

Välkommen hit! Kul att vi delar datum, Bara 110 dagar kvar för oss

• Bettina.

_Cinderella_

Åh är det inte mer... snart är vi ju under 100 och då är det RIKTIGT nära ;)

• Fru Cinderella

Bettina.

Jag vet

Jag o sambon tänkte fira på 100 dagars dagen.. vet inte hur än.. men något billigt mysigt borde vi komma på.. kanske skåla i cola som vi gjorde i dag när vi firade *skrattar* Vi är verkligen kass på det där med att fira saker

• Bettina.

_Cinderella_

Ja jag kanske skulle försöka få in detdär med firandet härhemma också. :)

Vad firade ni idag då? 110-dagars gränsen? ;) ;)

• Fru Cinderella

Nope.. vi firade 2 år o 8 månader ;)

• Bettina.

Hur går det för er med planeringen då?
    Idag tog jag kontakt med solisten som vi ville ha på bröllopet och hon både kunde och ville sjunga vilket vi är jätteglada för. Det känns bra att ha det avklarat. Nästa sak att göra på planeringen blir att kontakta en fotograf som kan fota på vigseln och på festen, det är nästa stor punkt att "pricka av"

• Bettina.

_Cinderella_

Jättesnygg klänning!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!