• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • discodivan

tack det kommer att behövas

• discodivan

japp veg. du är min inspiration

• vegetarian

disco:

Vill bara kika in på kvällskvisten ochhoppas att alla haft en bra helg och att nu är det nya krafttag som gäller inför veckan som kommer !!*pepp-pepp*

idag stod vågen på ytterligare - 0,5 så jag känner mig glad att det inte blev värre efter "svullet" i veckan !

Imorgon ska det jobbas igen och jag har tillbringat kvällen framför datorn med en massa jobb som skulle förberedas inför morgondagens arbete...Men nu är jag KLAR , ska bara få med mig allt jag gjort - bäst att packa i väskan redan ikväll !

ha det gott alles!

• discodivan

jaha syndandet i fredags kostade mig 3 dagar men men i lördags startade jag med cambridge och på 1 vecka med nutrilett/cb o 1 dags synd är resultatet -2.6kg.

så går jag ner 0.4kg /dag som nu lördag söndag med cb, så har jag nått mitt mål om 37 dagar - ingenting egentligen - men hua vad länge det känns , sen får vi hoppas jag kommer i min klänning
    groups.msn.com/libenhedwahlbom/vraklder.msnw&PhotoID=375
    annars får det minsann bli några veckor till

• discodivan

hm, om jag sätter målet att gå på ren kur till min födelsedag 6 maj så kanske det blir lite lättare - då har jag ju ett synligt mål inom räckhåll - så får jag ta nya tag efter hur resultatet ser ut då

ÅHEJ - nu tar vi krafttag

• AniraC

Halloj!
    Finns det plats för en till här? Jag startade med ck i lördags. Kör helkur men måste göra en komb under nästa vecka då jag skall på semester. Sen blir det helkur igen. Hur ofta väger ni er? Jag skulle gärna ställa mig en gång i timmen, men skall nu försöka hålla mig denna vecka + semesteveckan+ en vecka till innan jag väger mig. Får nog be sambon gömma batterierna till vågen.
    Jag tänker köra helkur så länge jag orkar för det är ju effektivast. Skall gå ner MYCKET!!!
    Kul med ett forum om detta.
    Hej från Anira

• discodivan

anira - hej, kul då startade vi med ck samtidigt

hur mycket vill/ska du gå ner?
    jag väger mig varje morgon

• AniraC

Önskemålet är att gå ner 30, men 20 skulle jag vara väldigt nöjd med oxå. Jag har provat på en gång tidigare under en kort period (våren-06) så jag vet att det fungerar bara man sköter sig.
    Om det är någon som funderar över det här med att hålla vikten efteråt så går det faktiskt, bara man följer upptrappningen och sen äter nyttigt enligt tallriksmodellen (man kan unna sig ibland). Jag höll vikten efter viktnedgången från våren -06 (ca 12.5 på sex veckor)ända till i julas då jag ajabaja tappade konceptet och åt för mycket,för ofta och för länge och gick upp 5 kg. Bara mitt eget fel, tråkigt nog. Jag hade gärna skyllt på någon annan.
    Men nu är det nya tag som gäller.
    /Anira

• vegetarian

Men SHIT disco vilken klänning!!! *vill också ha *
    37 dagar kan det lätt vara värt för att få stå brud i DEN klänningen... ...men det kan ju som sagt ta liiiite längre tid - men superbra med delmål!! -2,6 är BRA !

AniraC: Självklart finns här plats!!vad skönt att höra att det gått bra under så lång tid efter förra gången!Ja, du känner ju till konceptet bara att haka på i peppandet/ältandet !

ska uppdatera min profil eftersom det är måndag. Förra veckan åt jag resturangmiddag (trerätters)med vin på onsdag, bestämde mig för att en ytterligare "ätdag" på torsdagen, samt provsmakade sambons fredagsgryta i fredags. Denna vecka: -1.6

Signatur: Vegetarian
    Start datum: 070102
    Längd:174cm
    Start vikt: 92,8 kg
    Aktuell vikt: 72,5 kg
    BMI:23,9
    Mål: 70kg

Vet inte om man ska börja tro på det där att om man äter så kan det ge en "förbränningsskjuts"??? Trodde jag skulle stå stilla denna vecka....

• vegetarian

jag har just insett att jag tappat 20.3 kg på 2,5 månad.....

Svar på tråden Cambridge Kuren