• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • Davesbrud

Hej alla, börjar med ren kur idag!!!! Behöver stöd o peppning. år jag vara med här? Antar att de första dagarna blir jobbiga innan man kommer in i ketosen fettförbränningen. Har haft jättedåliga matvanor ett tag nu. Men har gått ner några kg förra våren med cambride och innan dess ca 7-10 med gi, så jag är inte nybörjare. Skall gå ner de sista kilona med ett ryck nu innan bröllop till pingst är mitt mål.

• Buslinna

Självklart är du varmt välkommen! :)

Det märks att beach 2007 närmar sig - vi blir fler och fler. Och det är suveränt eftersom det blir mer liv i tråden. :)

• Jallle

Davesbrud välkommen
    Jo nog är allt dom första dagarna jobbigast.
    Kollade på eniro hur långt jag går per dag (när jag går långpromenad) 10,2 km! Känns bra Men jag blir dock väldigt svettig, särskilt eftersom jag går med tröja, tjocktröja och vinterjacka

• vegetarian

Jalle:wow! vilken prestation du gör varje dag då du går så långt! Det här kommer nog att gå undan för dig !

Davesbrud: vinkar välkommen! Du är ju gammal i "gamet" så du kanske har massor av bra tips att komma med?

Buslinna: ja det närmar sig ja vad skönt att vi ändå är ute i god tid då!

Vill önska samtliga i tråden trevlig helg och strö en massa pepp så ingen frestas att köpa lördagsgodis eller ta ur "gottgottskålen" bara för att det råkar vara helg och alla andra runtom goffar....

• vegetarian

jalle: är SÅ avis *vill osså ha pålle...

• Jallle