Jag har hittills gått ner 4,1 kilo, efter tio dagar. :) Men då har jag inte kunnat, hunnit eller orkat träna något och det har blivit lite för få promenader, så det finns hopp om att det kan gå fortare också. Både jag och sambon känner skillnad på min kropp och det är SÅ skönt! :)
Matovanorna får sig verkligen en rejäl dust med det här! När jag pluggade inför tentan förra veckan fick jag ofta impulser att äta något gott "eftersom jag var så duktig och plugget så tråkigt". Under tentan samma sak, fast med tilläggsmotiveringen att det skulle hjälpa att "hålla ångan uppe". För att inte prata om efteråt - "jag hade ju varit så duktig som pluggade hela veckan och skrev den där förbenade tråktentan". Och så var det ju helg också ...
Jag har nog aldrig fattat hur mycket jag försöker lura mig själv och nu är det ju bara att bita ihop eftersom man inte vill förstöra det man kämpat med. En stor fördel med CB, måste jag säga. Ska försöka lista ut hur jag ska hantera sådana sug senare i livet också. :)
drömbrud,
Hoppas det går bättre när du tar alla påsar!
vegetarian,
Det går ganska fort för dig - kul!!