• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • vegetarian

jag vill tillägga till ovan skrivna inlägg att jag går ner SAKTA

ska jag dricka mer eller ngt för att få "fjutt" på´t ?

• drömbrud

Kasnke hjälper.. Jag e så deppad att jag gått UPP! Hr i hela frideN!

Men som sagt.. Jag gic upp samma dag mensen kom.. Ska kolla vikten imorgonbitti och se om jag väger 82.7 igen.. eller över 83

Sov gott!

• Buslinna

Ammoniaklukt är en vanlig biverkning av ketos, så det behöver du nog inte oroa dig det minsta för! Under ketosen så bränner man dock lite muskler - det är ofrånkomligt varför det är bra att röra sig lite under dieten.

Om du promenerar eller tränar på annat sätt så behöver du mer vatten än de tre minimilitrarna. Du måste fylla på rejält då. Att du luktar efter en promenad beror ju troligtvis på att du svettats lite, och då behöver kroppen definitivt mer vatten än om du bara sitter stilla.

Protein eller inte, det kan ju finnas många orsaker till att hon får ett förändrat resultat. Många upplever ju skillnad mellan olika veckor, omgångar, dagar etc utan förändrade vanor!

• tina4

Hej igen!
    Viktuppgången hör absolut till att det är mensvecka, vissa kan gå upp 2-3 kg den veckan. Däremot lär förbränningen vara på topp veckorna före mens så efter kanske du rasar då det bara är vätska du lägger på dig!
    Var hos konsulenten igår - 3,3 kg på 1 vecka och jag är nöjd, även om det inte är som de yngre (och längre) damerna i den här tråden som tappar 7 kg på 1 vecka! Enl CKs egen info så räknar man med 1,5-4 kg på en vecka så då får man vara nöjd o glad! Fortsätter nu!

• drömbrud

Va skönt att det bara hör till mensen.. jag vägde mig nu och nu väger jag 83.3 med kläder... Men inte 82.7 som jag gjorde i måndags (då fick jag mens på eftermiddagen)...

Hoppas de går över som du sa Det vore ju trevligt

• vegetarian

Buslinna: har du ngn källa till att lukten kommer från fettförbränning? Är jätteintresserad av det i så fall!

Var hos konsulenten ikväll. -1,8 vecka 2 så totalt har jag minskat 4,5 men det är ju kvällsvikten så jag väger alltid lite druýgt ett kg MER än vad jag gör på morgonen. Hädanefter kommer jag raportera ny vikt på måndag morgon från min egen våg - skit samma om det har gått hela antal veckor, jag kommer ju hålla på till jag når mitt mål (säger jag nu...)

• vegetarian

uppdaterar

Signatur: Vegetarian
    Start datum: 070102
    Längd:174cm
    Start vikt: 92,8kg
    Aktuell vikt: 88,3kg
    BMI:29,2
    Mål: 70kg

• drömbrud

Jag vägde mig nupå kvällen.. Nu väger jag 83.3 PÅ KVÄLLEN

Hoppas jag gått ner till 82.7 imorgon bitti så kan jag fortsätta!

Gissa om jag kommer fira när jag är på 79!!! WOHO!!

• drömbrud

Såg att jag redan skrivit det..
    Men måste tillägga att jag var uppe i 84.1 oxå..

Men nu på kvälen SOM SAGT (2 ggr) 83.3 med kläder på kvällen... Helt fel

• tina4

Hej!
    Jag var kaxig häromdagen och antydde att detta med förstoppning inte var ngt att vara så bekymrad över. Har själv nu inte varit på toa sedan i söndags och hur kul är det?!
    Jättejobbigt! Nya tips?

Svar på tråden Cambridge Kuren