• Svar på tråden September 2007 Nr2!
  • Billa

Va mycke ni har gjort! Dom har rea på klänningas e enköping så jag försöker få tag på min kompis å se om hon har lusst att åka dit!

Vi fick lite oväntade hinder med pengar då jag blev arbetslös i mitten av dec. Men vi ska nog fixa det ändå! Man behöver ju inte ta det dyraste allternativet!
    Min sambo vill åka på resa direkt efter bröllopet, men som det ser ut just nu så finnse det nog inte ekonomi för det, så då kör vi nog så som vi tänkte först, reser iväg till våren istället!

Har ni något tips på nåt billigt som man kan göra istället för resa ?!

• Zollan

Åka nånstans över helgen bara, till en romantisk stad. Eller en helg med din älskade någonstans där man kan få ett ordentligt relaxpaket, gissar på att man skulle behöva ett sådan efter bröllopsplaneringen och själva bröllopet.

• September mys

idag inhandlades det skjortor till m2b och bestman. vi har provat våra kläder och endel justeringar ska göras med min bolero..
    min frissa gör inte bröllopsuppsättningar så nu är jag på jakt efter en annan som kan och vill..
    syrran/tärnan har praktik på en fotostudio, så förhoppningsvis kan man få lite bra kontakter och anlita dom på bröllopsdagen..
    kollar på olika alernativ till bröllopsresa.. spännande.. en sak som är bestämd är iaf att vi vill åka i början av oktober (gifter oss 29/9)

• Billa

Nu är S.T.D korten klara ! Tänkte lägga ut en bild senare idag eller imorrn! Blev riktigt söta!

Har beställt tiara och strumpeband från BT köp å sälj nu! Bägge skickas på måndag!! Iiiih!

Ska iväg idag å prova klänningar med syrran! Ska bli skoj att umgås lite med henne oxå!

• Billa

O ja! Fotograf är fixad oxå! min M2B.s förra jobbarkompis! Till självkostnadspris sa han! Så det är jättesnällt! Han ska skicka över lite porträttbilder han tagit så vi får titta på!

• Tossi

Ser fram emot bilder på korten :)

• Billa

Min klänning är beställd nu!! Igen! Hehehe, hoppas det blir bra denna gång!

• Zollan

Billa...
    Väldigt fina S.T.D kort!
    *håller tummarna för din klänning*

• grekens

Hallå allihopa!
    Va kul att det har kommit till så många septemberbrudar,har kommit hem nu från en skön semester i thailand, har huuur mycket krafter som helst nu att lägga på plannering till bröllopet. Ska börja knåpa med inbjudningarna i helgen, hittade jätte billigt mullberry papper(tror d heter så, lite transparant med srtuktur i), halv transparanta 15*15 kuvert, distanskuddar mm.mm, i bankok. Kul att verkligen fynda saker man behöver. God fortsättning:):):)

Svar på tråden September 2007 Nr2!