September 2007 Nr2!
Hej alla brudar!
Hoppas ni hittar hit igen!!
Det börjar närma sig nu! Hur långt har ni kommit?!
Länk till förra tråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1839579.html
Hej alla brudar!
Hoppas ni hittar hit igen!!
Det börjar närma sig nu! Hur långt har ni kommit?!
Länk till förra tråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1839579.html
vi ville också gifta oss på hösten, men många i släkten fyller just på lördagarna detta år så 29 september passade bäst
det är så skumt, det är nu när vi kommit in i 2007 som man inser att man faktiskt ska gifta sig. för typ en vecka sen då det var 2006 kändes det så långt borta..
när ska ni skicka ut inbjudningar?
Jämtlandstaus, vi skickar våra i slutet av juli,vi skickar save-the-date-kort nu i februari, men om man bara ska ha inbjudan bör man nog skicka dem innan sommaren typ i maj/juni.
Vi skickar dom nog i juni någonstanns!
Dom är nästan klara nu! Känner att det är skönt att göra dom nu när vi har tid, än att stressa med det sen!
Vi skickar våra också i juni.
*snyft*
Min drömklänning som jag beställt går inte att fixa... när jag mejlade med företaget så gick det att få med gröna broderier, nu går det helt plötsligt inte..... Så jag ska få pengarna tillbaka.
Billa så tråkigt!
Hoppas du hittar någon annan då, som känns rätt.
Min tärna har avtackat sig rollen pga att hon inte är bekväm med hennes ex, som råkar vara bestman. Men hon ska iaf vara med hos frisören :) Jag ska fråga mina fyra systrar om de ställer upp som tärnor istället. Inte för att jag behöver fyra stycken utanför att jag inte kan välja en av dem.
Här kommer en septemberbrud till Jag tar mig den frihet att skriva in mig själv på listan
1:a ; Fluffbullarna, Slottsskogen, Göteborg
polacad, en liten kyrka i Transylvanien
brud 070901, farstena kyrka
Caby, Trollhättans Kyrka, Trollhättan
8:de ; lkg, Västra Tunhems kyrka, Trollhättan
lottentotten. Klädesholmens kyrka, Tjörn
grekens, rastaborgsslott, ekerö
Rikardsbrud, Råda kyrka, Göteborg
15:de ; Billa, Barkarökyrka, Västerås
Tossi, Vinköls kyrka, Skara
Lilltjejen80, Karlskoga Kyrka
Zollan, St Mikaels kyrkan