• Svar på tråden September 2007 Nr2!
  • September mys

vi ville också gifta oss på hösten, men många i släkten fyller just på lördagarna detta år så 29 september passade bäst

• Jämtlandstaus

det är så skumt, det är nu när vi kommit in i 2007 som man inser att man faktiskt ska gifta sig. för typ en vecka sen då det var 2006 kändes det så långt borta..

när ska ni skicka ut inbjudningar?

• Tossi

Jämtlandstaus, vi skickar våra i slutet av juli,vi skickar save-the-date-kort nu i februari, men om man bara ska ha inbjudan bör man nog skicka dem innan sommaren typ i maj/juni.

• Billa

Vi skickar dom nog i juni någonstanns!
    Dom är nästan klara nu! Känner att det är skönt att göra dom nu när vi har tid, än att stressa med det sen!

• Zollan

Vi skickar våra också i juni.

• Billa

*snyft*
    Min drömklänning som jag beställt går inte att fixa... när jag mejlade med företaget så gick det att få med gröna broderier, nu går det helt plötsligt inte..... Så jag ska få pengarna tillbaka.

• Tossi

Billa så tråkigt!
    Hoppas du hittar någon annan då, som känns rätt.

Min tärna har avtackat sig rollen pga att hon inte är bekväm med hennes ex, som råkar vara bestman. Men hon ska iaf vara med hos frisören :) Jag ska fråga mina fyra systrar om de ställer upp som tärnor istället. Inte för att jag behöver fyra stycken utanför att jag inte kan välja en av dem.

• bride2be!!!

Här kommer en septemberbrud till Jag tar mig den frihet att skriva in mig själv på listan

• bride2be!!!

1:a ; Fluffbullarna, Slottsskogen, Göteborg
    polacad, en liten kyrka i Transylvanien
    brud 070901, farstena kyrka
    Caby, Trollhättans Kyrka, Trollhättan

8:de ; lkg, Västra Tunhems kyrka, Trollhättan
    lottentotten. Klädesholmens kyrka, Tjörn
    grekens, rastaborgsslott, ekerö
    Rikardsbrud, Råda kyrka, Göteborg

15:de ; Billa, Barkarökyrka, Västerås
    Tossi, Vinköls kyrka, Skara
    Lilltjejen80, Karlskoga Kyrka