• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • ljuvlig

Aha, jag har aldrig sett skymten av den där omtalade aladåben!! Kanske därför det inte har tagit sig än.....

Kan någon förklara för mig lite mer detaljerat hur man spårar denne lille sak !!!

• Snart så....

Sitter och räknar lite dagar och om det inte tar denna gången så har jag ÄL runt julafton nästa gång. Jättebra, då är allt så mysigt och svslappnat

• Liten med Mindre

ÄL runt julafton blir inte bra för mig - bor hemma hos svärföräldrarna.

Men jag tror att den slår till i veckan innan, så det är bäst att julstressen är avklarad innan. :)

• nenne78

mindre
    öhöhöh ja det med...

ljuvlig
    jag brukar upptäcka den när jag ---öööh torkar mig så bara ploff får man tag i en rejäl klump av snigelslem och sen är det liksom lite segare än vanligt. Inte helt genomskinlig. Men alla får nog inte så tydligt. (gissar att ni sitter och fnuderar värsta skräckscenariot om hur det ser ut när jag sitter där... )

• Liten med Mindre

De gånger jag hittat en "aladåb", har det följt Nennes modell, ungefär. :)

• ljuvlig

nenne78

Tack för den utförliga beskrivningen Då ska jag vara extra uppmärksam nästa gång!!

• mugglesfan

Halloj sexwifes! En halsning fran Koh Lanta! Hinner tyvarr inte lasa era inlagg nu (mannen bredvid...otalig) men vi hors mer nar jag ar hemma igen. Har ar iaf otroligt varmt - badtemperaturen ar sakert 30 grader...
    Maten helt underbar och vi har det gorbra!

• Liten med Mindre

Åhhh - inte avundsjuk alls! 'Varmt o god mat.

Längtar också bort. Tycker inte att Linköpig riktigt kvalificerar sig som "bort". Fast det blir kul ändå att åka dit och klappa bebisar.

• Liten med Mindre

Vi fick vår bröllopsfilm igår. :) Så kul att titta på hela vigseln, minnas och upptäcka nya saker.

Nu återstår bara att framkalla och klistra in alla vanliga bilder i ett album. (Vill ha pappersbilder.)

OM jag blir gravid till Jul (och vet om det förstås), så LOVAR jag att sitta alla mellandagar och ordna upp bröllopsbilderna och de senaste 3 årens bildarkiv!

(Dags att ta fram det tunga artilleriet av löften.)

• Liten med Mindre

Måste ju ha tömt arkiven tills bebisen kommer i så fall. ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???