• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Tråkigt ljuvlig....
    Och så himla typsikt!!!! Alla verkar vi få symptom hela tiden här men vad hjälper det???!!!

Skönt att du inte verkar så deppig iallafall. Och som sagt det är inte helt fel att kunna dricka glögg och annat alkoholhaltigt i december! :)

• sweetstreet

Nenne,

Ja ibland när man träffar barn o bebisar så inser man plötsligt att det inte alls känns sådär väldans angeläget om att skaffa egna.... ;)

Fast det brukar gå över och sedan sitter man där igen med sin Indiana Jones hatt på skallen och spelar återigen huvudrollen i "Jakten på den försvunna Aladåben" eller nå´t ditåt. Helt knasigt. :D

• sweetstreet

Snartis
    Jag tror du cyklar ifrån mig nudå. Jag brukar inte kläcka förrän runt 19 dagar efter mensens första dag. Så det är ungefär en vecka kvar för mig.

Men jag har ju redan börjat sikta in mig på NNÄ...

• lollan79

åhhhhh va jag hoppas nu! beräknad mens på fredag, men tänk om den inte kommer :)
    de vore ju på tiden...om det inte tar den här gången smälllllller jag av!!!!!!

• Snart så....

Godmöööörning babes,

Japp Sweety cyklade nog ifrån dig, fick böjjen igår. Hade jätteångest över att vi kanske skulle missa ÄL denna gången. Nu kan jag andas ut och släppa iväg karln på tjänsteresa hahaha

Stötte oxå på ett jobbigt barn i affären i helgen, skrek konstant tills mamman gick ut med honom. OCH vad gör han då, går raka vägen och sätter sig i en stor vattenpöl (fortfarande skrikande). Usch då var jag glad över att inte ha barn!!

Ljuvlig: Ahh har sett att de ska ha Apoliva på apoteket fast de har inte haft det inne när jag har handlat :(
    Hur mkt billigare var det?

Nenne: Kan det vara så att du råkade ut för en månad utan ÄL?

• Liten med Mindre

God morgon!

Hoppas att ni har haft en skön och produktiv helg, eller bara slö. :)

Kan glatt meddela att julstöket är i full gång hemma, adventsljusstaken uppe och pepparkakor samt saffransbullar bakade. Gissa om det luktar gott hemma!

*sniffar och hoppas att det finns ett spår kvar i näsan*

• Liten med Mindre

Och så måste jag ju tillägga att jag håller med Lapinette att Bond var otroligt läcker utan kläder. :D

Filmen i övrigt var också bra förstås, förutom kanske att det kändes som en bra actionrulle, och inte en James Bond-film. Saknade Q och alla skoj leksaker. :(

• nenne78

snart så...
    jo, det är möjligt. Men i så fall hade jag ingen förra månaden heller för även då saknade (??) jag geléklumpen.

synd att jag har så himla lång cykel så att man inte bara kan låta mensen passarea och börja jobba på nästa. eller nästnästa... Herregud, jag har nästan två veckor kvar till BIM!

Har inte känt något symptom alls, ina ömma boobs och enda anledningen till att jag mår lite risigt är begynnande magkatarr.

• Snart så....

Mindre: Så Bond är värd att se med andra ord? tycker inte han passar riktigt som Bond men kanske ändrar mig om jag ser filmen. hmmm

Åhh julstök, ska börja i veckan när m2b är borta :D
    Vi har fixat till köket i helgen, hade ROSA BLOMMIGA tapeter *urk*. Vägrade julpynta i rött till det!! Så vi spacklade över allt och målade vitt. Blev riktigt bra :D

Nenne: Skumt men du har inte tagit ÄL test för att "bekräfta" ÄL? Jag kände av i fredags att ÄL skulle komma, både i äggisarna och äggvitesakerna i urinen.

• Liten med Mindre

Snart så, om du gillar actionfilmer så tycker jag nog Bond är värd att se.

Till skillnad från traditionella Bond-filmer så innehåller den mer "handgripligt" våld, där folk faktiskt får både blåtiror, blodiga kläder och brutna nackar. Inte så mycket mysko manicker som smidigt dödar skurkar medan Bond glider vidare i rynkfri smoking.

Hoppas att ingen tycker att jag sagt för mycket.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???