• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

halloj Mindre!

Låter himla mysig din kommande helg! :)

Här har vi 1(!!!!!!!!!!!) flaska glögg och den öppnas inte förrän rätt tillfälle!!! Troligtvis inte förrän julafton. Eller möjligtvis Lucia.

Vi har sagt att vi ska åka till Ikea för att shoppa loss. Och då snackkar vi inte soffor o matbord, utan typ glögg och annat ät-o drickbart! :)
    Men det har vi sagt i typ 2 månader nu och än har det inte funnits tid eller lust. Det går liksom en hel dag att ta sig dit eftersom vi inte har bil....

Så vi får nog snällt sitta här och TITTA på glöggen....

• sweetstreet

Men under över alla under! Vi har sett att mataffären nära oss har köpt in Abbas sill (flera sorter!!!!) och Felix lingonsylt!!!!!!!! :D :D :D

Wow!!!!!!!!!!! Kändes som julafton redan!

Fast däremot kasnke de sorterat ut Wasa knäcket vilket känns väligt trist isåfall. :(
    Måste nog botanisera lite mer noggrant i hyllorna.

• Snart så....

Sweety: Nää inte än enligt stickorna men det är PåG :D

• sweetstreet

Snartis,

hur många dagar efter mens brukar du kläcka??

• Snart så....

Sweety: 12-14 dagar efter mens brukar jag kläcka.
    Dock vet jag inte nu vad som kommer hända efter mensen var försenad förra gången.

• Jessie76

Hej då bruttor och trevlig helg!
    Kram från Lule

• Eden-06

Passar också på att önska en trevligt kväll och helg

• ljuvlig

Go morron alla tokiga sexwifes

Testade igår med ett fett - och nu på morgonen vaknade jag med mens och menssmärtor!!! Japp, allt var bara INBILLNING!!

Fast med tanke på att det bara var 4:e försöket är jag inte orolig, jag blev bara förvånad för jag tycktes kunna urskilja en massa grav.symtom denna gång. Men, men.... Nu får jag glädjas åt att få dricka glögg till jul och kanske till och med skumpa på nyår Har ju så lång cykel så det lär ju dröja till nästa ÄL... Tråkigt!!

• ljuvlig

Köpte förresten Apotekets egna märke "Apoliva". De har precis fått in både grav.test och ÄL-test MYCKET billigare än CB!!!!!

• nenne78

vad tråkigt ljuvlig!

*

Jag har fortfarande inte sett någon aladåb. Den här månaden heller! Were did you go?? I CREATED YOU!! WHY?? WHY?!?!? *knyter mina händer och hötter med nävarna*

Jaja, på't igen efter nästa mens. när nu den kommer. Jag har tappat räkningen men jag tror att BM är 6 december och det är ju jäääääääättelång tid kvar.

Var hos en kompis med en tvåmånaders igår kväll. Det lilla krypet vägrade sova utan skrek mest hela tiden (stackars barn och mor) så det var otroligt skönt att få åka hem till sin tysta vrå och sova ovaggad hela natten. Så det är en effektiv inte-vilja-ha-barn-metod.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???