• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

tjolahopp i tråden,

vilken underbar fredag!!
    Började morgonen med att få se m2b uppklädd för ett viktigt möte, jummi han är så snygg när kostym och allt kommer på. Höll nästan på att plocka av den :D

Väl på jobbet fick även reda på att vi ska utomlands på konferensen i januari. Vi som bara brukar vara i stockholms trakterna.

Sen verkar ÄLen vara på intågande!! fick lite ont i äggisen igår kväll och tog ett Äl-test. Lite äckligt nu *känliga läsare varnas*: vi pratade om tidigare i tråden om äggviteämnen i urinen och igår fanns det mkt riktigt där i skålen som de brukar när ÄL är på G.
    Jaaa då kanske vi hinner iallafall innan m2b åker :D :D :D

som om inte det räckte så är det ju löning idag wiiiihooo

Känns lite konstigt att vara på så himla bra humör
    Kram på er

• Lapinette

Storasystern - jag såg Bond igår på en förhandsvisning. Den var bra! Speciellt scenen då de torterar honom naken mmmmm....!!!

Har inget i bebisverkstan att tillägga mer än jag har mens och mannen är på väg hem från Tel Aviv. Tjohooo!!

• Bröllopstokiig

Tjenixen!

Så var man tillbaka på kontoret efter en skit trist och jobbig vecka i Göteborg. Phuu och usch.
    Äntligen fredag, denna veckan har fullkommligen flugit i väg.

Ag aladoben och Bisolvon, som jag läste ett antal inlägg bak, så tunnas inte aladåben ut pga Bisolvon, jag fick min o hade snigelslem i 2 dagar.

Känns som jag skriver samma varje dag, INGA symptom. FAN. Jag vill spy!!!!!!!!!!!! Eller något annat ofräscht!

Nähä, nu ska jag öppna mailboxen, känns som om det var ett tag sedan

• nenne78

näe ingen aladåb. Men däremot babompaaaaaa!!! YEI! Så nu har jag några tappra simmare i baljan över helgen, då manken far på kryssning. Jag ska tillbringa hela helgen ståeden på huvud för att ingen ska ha chansen att smita ut. Det börjar bulta i tinningarna nu...

• pirr!

Nenne-
    jasså är det det som gäller. Låg och skakde benen lite igår så att alla villiga simmare skulle hamna rätt, men allt skakande gjorde mig kissnödig så jag var tvungen att gå upp och kissa lite för snart inpå..
    Detdär med att stå på huvet verkar användbart under hela cykeln- även för att förhindra oönskad mens..

• Storasystern

OK Lapinette, då blir det Bond när jag kommer hem! Nakna män... Mmmm.. :)
    Min man uttryckte också en önskan om att se Bond-filmen... Hmmm, jag hoppas han inte vet något om de nakna männen! ;) ;)

• pirr!

Hihi.. Lyckades precis få till min första smiley! igen!!

• nenne78

pirr!
    grattis!!!

sweety
    jag äter f ö bara folsyra - så än så länge håller jag mig ifrån de tyngre grejerna

• Liten med Mindre

Nog kom det en slemblobb alltid - även med Bisolvon.

Slutade med pillren idag eftersom jag tror ÄL är över. Blir för dyrt att äta piller cykeln igenom. Och inte har de någon större effekt på hostan heller.

Hostar aladåber ändå - Urrk!

• Snart så....

Jag har inte knaprat några tabletter alls förrutom vitaminer.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???