• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Haha!!! Kan skriva lite nu innan jag ska gå o knoppa!!!
    Äntligen lyckas man få in ett inlägg när ni är som mest aktiva, dvs på morgonen!!!! :)

Har just kommit hem från min Thanksgivingmiddag. Mycket kul och trevligt, med massor av goooood mat och mycket viiiiin! tjohej!
    Dock ingen kalkon. Ätbar alltså nu menar jag.... ;)

Det var ju kul att mina nattliga inlägg iallafall kan roa er på morognkvisten!

Jessie,
    vädret var superregnigt men det ska bli bättre imorgon (egentligen idag då) men det är definitivt höst nu här. Lite kyligt. Fast inte med svenska mått mätt kasnke. Runt 10-15 grader ungefär. Fast det är väl varmt i Sverige med denna höst??

Men nu ska jag verkligen gå o sova. klockan är 03.10 här nu så det är dags!

Återkommer när jag vaknat igen!
    Puss på er!

• Liten med Mindre

Oj, vilken Thanksgiving middag. Förmodligen inte med familjen. Åtminstone håller inte min igång till 3 på natten.

Inte jag heller för den delen. *gäspar* Börjar väl bli gammal. Eller kanske bara klok. :)

Sov gott Sweet!

• nu är jag fruL

sow gott sweet
    och dags att vakna ni andra.
    Kul att se att du är uppe mindre.
    Hmm inte bra med din hosta.

Själv vill jag bara snabbspola kommande mensen och hoppa fram till nästa ÄL. Det känns liksom helt onödigt att massa tid förflyter utan att något kan hända. Suck.

fast å andra sidan så funkar det ju inte trots att vi prickar ÄL osv...

usch inte deppa ner nu.

• Storasystern

Mindre, har nya Bond-rullen haft premiär, eller är det jag som är bakom??? ;)

Här är det meningslöst att gå på bio, för allt är dubbat till Japanska... :(

• Jessie76

Xakt FruLlan! Onööödig tid å baaara vänta å vänta å vänta å vänta

Natti natti Sweet - sov sött Tack för väderrapporten Jo, d e vaaaarm och tråkig och regnig höst här
    Vi har haft 54cm snö som regnat bort snart Jättetråkigt

Fan jag hade velat få till det innan årets slut men det verkar ju inte bli så
    Antingen har jag missat ÄL eller så har jag ingen Får jag va med dig under manteln FruLlan? Ryms jag eller är ni många därunder?

• Liten med Mindre

Storasyster - Bond har premiär i Sverige ikväll. Officiellt i alla fall. Säkert har det varit massor med smygpremiärer eftersom det finns recensioner överallt.

Liiite bra är det med tiden mellan två ÄL. Då hinner vi röja upp hemma och vara sociala med släkten, och inte bara vara hemma i sängen. ;)

• Storasystern

Mindre, du får rapportera imorgon om filmen var bra! Jag gillar Bond och vill också se! Det får vänta några veckor bara... :(

• nu är jag fruL

jessie
    Manteln är så fyndigt konstruerad att den ALLTID rymmer alla som vill få plats.
    Så kryp in under manteln du. Jag bjuder på starkvinsglögg så kan vi iallafall bli lite luriga i deppet

• Liten med Mindre

Borde kanske köpa en flaska glögg. Ska ju baka peppisar i helgen är det tänkt. (Har en stooor deg i kylen, som det nu är måånga små gropar i. Tror minsann vi har råttor hemma. )

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???