• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Nehej, ingen syrra där inte. Japanerna låter henne inte vila. Ingen rast ingen ro. Jobbajobbajobba.

Förresten håller du på med cancerforskning då? Eftersom du kollade cell cykel gener? För det vr det väl om jag minns rätt?

Det ni andra trådisar, även våra celler cyklar!!!! :)

• sweetstreet

På tal om cyklar. Snartis cyklar inte vi tillsammans?????
    Har du ÄL snart då?
    Jag tror jag ska ha ÄL i nästa vecka.

Så tutningen i kalkonen var bara en "testing". Inga ägg i sikte där just nu, vad jag känner till. Så simmarna får bara leka med varandra.
    Men det är ju bra att öva förstås! Och skoj!

• sweetstreet

nähä. Kanske bäst att avsluta detta nu då.
    är trött på att tjata ensam här så jag tror jag lägger ner för idag. Snart går väl morgonskiftet på.

Hoppas chatta mer med er alla imorgon då.

:)

• Storasystern

Sorry Sweet, busy som tusan här!

Inget tutande här inte... :( :( :(

Tja, vi får pengar från cancerfonden, så lite cancerforskning är det väl... Fast bara på grundnivå och inte riktat mot något läkemedel eller bot mot cancer just..

Men jo, mina celler cyklar och cyklar och cyklar, d.v.s. när jag inte stoppar dem innan delning! :) :) :)

• nu är jag fruL

morrn morrn i tråden

sweet helt underbart och kliva in på dagskiftet när nattskiftet i detta fall DU har lämnat så underbart mycket att läsa.

Skrattade gått åt stuffingen av kalkonen...MEN
    så kom jag att tänka på Vänner avsnittet där Joey har en kalkon fastnad på huvudet

det var vel inte SÅ som ni stuffade din kalkon
    och så gjorde jag vidare jämförelsen hur en kalkon ser ut och hur mullisen ser ut...
    och så kunde jag för allt i världen inte förstå hur NÅGON kan stoppa dit näsan/eller något annat heller för den delen.
    Ingen vacker syn... alltså en kalkon...

shit vad jag snöade in på det där.

Jag är i allafall glad över att du inte blev stuffad med päron

nenne Kul att du tittade in
    MEN nu vet vi ju varför du hållt dig borta! Du har ju varit hemma och letat aladåb.
    Hoppas du hittar den så du kan komma tillbaka hit

jakten på den fösvunna aladåben starringe the one and only Nenne

The stuffing of the turkey starring the one and only sweet

Mycket starts här i tråden.

Idag är det FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    puss på er

• Jessie76

God morgon i verkstan.
    Nenne hittade du brylén?
    Sweet du är för rolig när du pratar å pratar alldeles själv

vad är klockan där nu då? Och vad har ni för väder? (Jag såg att det var regn men jag tänkte är det typ höst eller vår eller vad? Grader å så alltså...)

• Liten med Mindre

Verkligen håll igång - dygnet runt. :)

Fast inte hemma hos oss då. :(

Ska proppa i maken och mej både vitamintabletter, solros- och pumpafrön samt valnötter. Det ska vara "libido-höjande". :)

Tur att nötter är gott. Något vettigt får man ut av "Du är vad du äter" programmen. Även om tv i sig är rätt avtändande.

• Liten med Mindre

Ska man skratta eller gråta??

Pratade med en kollega igår, och kom på nåt sätt in på att jag är trött på min rethosta (6 veckan). Aha, konstaterade han, jag som funderat på om du var gravid som rusade på toa om mornarna. Nästan lite gulligt att de funderar förvisso...

Och i morse kommer en av tjejerna framsmygande när jag plockar ut mitt bröd ur frysen. "Nu ska vi se vad hon plockar ur frysen... Jaha, bröd. Hur är livet som gift då?"

OCH? Småpratar inte i vanliga fall, så det kändes rätt snokande. Fast hon var lite bakis och ville väl bara vara trevlig och slippa jobba. :)

• Liten med Mindre

Haaallåååååå?

Somnade ni om igen? Det är ju fredag - upp tidigt, hem tidigt!

Och vi ska på Bond ikväll. Inte det minsta romantiskt, men rätt kul ändå. Kanske kan plocka upp några läckra förförelseknep från duken. Eller förmå maken att göra samma sak. :D

Kan villigt tänka mig att bli förförd på "Bond-manér". OBS! Inte att förväxla med lantbrukar-manér à la TV.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???