• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Undrar just hur uttrycket "sadla om" kan användas för ens ÄL-cykel???
    Är det kanske när man får sin mens förskjuten och därmed cyklar i liten annan takt? Har man sadlat om då??????

• sweetstreet

Oj nu är jag nog ensam igen här. Mindre verkar ha hurtat iväg till sitt cykelpass.

Och utanför ööööööser regnet ner!!!!!! Jädrans i min låda. Känns väldigt bra att man inte måste gå ut nu. Hehe!

• Liten med Mindre

Hejdå!

Slänger en puss över Atlanten!

• _koko_

Glitter i håret, ja, det ska jag definitift ha!! :D Ja, det håret såklart!!

Ska fråga sambon om stjärngosse, men jag tror han bangar... ;)

• Snart så....

Herregud!! Vad ni skriver, har suttit i 40 min och läst ikapp :)

Klart du måste ha glitter i håret Koko :D Helt suverän att du fick tid innan jul så slipper du gå och tänka på det under julen.

Frullan Frullan, din galning underbart att läsa allt du skriver. Puss på dig

Trist för alla som fått mensen, det är bara på´t igen. Är det bara Cicci som fått ett pluss denna omgången med andra ord?

• Snart så....

På tal om namn så gillar jag udda namn som man inte kan få smeknamn av. Vill heller inte ha ett namn som man förknippar med någon, vissa namn är jättefina med man känner knäppa personer som har "förstört" namnet.

• Snart så....

Så när man väl kommer hit så är ingen här?? :( *depp*

• Victoria80

Jag fick oxå ett plus!

• nenne78

aaaaaaaaaah mein godt! *släpar sig upp i kontorsstolen*
    är det ingen här nu när jag äntligen fått tid att sitta ner framför datorn??

• viktualia

nenne!!!! var har du tagit vägen egentligen?!?!? bara umgås med makens stake eller!?!?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???