Hur gick ert frieri till?
...ja, det är jag nyfiken på?
Hos oss blev det inget frieri, lite tråkigt kanske.
Vi beslutade att gifta oss gemensamt en morgon i sängen
/Hjärtat
...ja, det är jag nyfiken på?
Hos oss blev det inget frieri, lite tråkigt kanske.
Vi beslutade att gifta oss gemensamt en morgon i sängen
/Hjärtat
Min man tog mig på bar gärning när vi renoverade sovrummet. Det var inte nåt vi bestämt och jag trodde inte ens att han vra intresserad av sånt! jag höll på dö! Men här är vi nu, lite över ett år senare, och gifta!
Det var en lördag, jag var jättetrött och kände inte för att göra någonting, låg på sängen och läste tror jag. Min sambo kommer in i sovrummet och säger att jag ska gå in i duschen. Jag fattar ingenting, jag duschar väl när jag vill.. Jag duschade i alla fall, och när jag kom ut ur duschen hade han lägt vårt jättetjocka täcke på matbordet i köket och sa att jag skulle få massage. Trevligt. Ingenting konstigt så här långt. Han börjar massera och är otroligt tafatt, tar knappt i mig utan harklar sig mest. Sen "tappar" han hudkrämen på golvet. Och DÅ, när han böjer sig ner för att ta upp hudkrämen så ställer han sig på knä och håller världens finaste tal till mig. Jag börjar skratta såklart (blev extremt nervös, då skrattar jag). Sen tar han fram två jättefina ringar som han satt fast under bordet med sånt där kladd. Tänk att en tråkig lördag kan bli så bra :)
Under vår resa till Italien satt vi på en liten kvarterskrog i Florens. Då tog min blivande fram en ring och frågade om han fick slippa gå ner på knä när han friar. Självklart slapp han det :) och självklart svarade jag ja efter 6 år tillsammans. :)
Oj, oj, vad det är roligt att läsa om era frierier!
/Hjärtat
Studstjejen:
Ha ha ha, precis så där mummlade min (numera) man i kudden till mig!
Min man överraskade mig en fredag efter jobbet med att röva bort mig till Paris.
Härlig vårhelg i Paris. Ett vackert ställe att fråga om jag ville gifta mig med honom. Kul att ringa hem till familjen och berätta att vi förlovat oss och ska gifta oss.
Jag blev friad till förra helgen! Blev överraskad med en romantisk helg på ett slott! Deluxe-rum, champagne, jordgubbar, choklad, bad och andra grejer. Superfint!
Har fått en provisorisk ring (som faktiskt är snygg!) eftersom han visste att jag vill vara med och välja de riktiga.
Hjärtat...jag kanske är helt ute o cyklar men jag undrar om du är en Tyresö-tjej?
Varför kopplar jag ihop ditt nick med Tyresö?
Förlåt att jag trängde mig på...
Miamou
Du har helt rätt, jag bor i Tyresö sedan 5 år.
/Hjärtat