• Svar på tråden Glitter tråden...
  • AnnaSommar

Pyser nu tjejer men jag tittar in imorgon för att se om ni är här.

Hej så länge

• Izunia

oj oj!!° Trakigt jess!!! :(

Min mamma hade inbvrott hemme pa valborg förra aret..det är jättehemskt!!

Anna, du kan kolla vara bilder pa länken i tradstarten! Vi hade creme, guld och olivgrön som färgtema.

Min man är musiker och alla hans vänner ocksa sa vi hade inge problem med musiken! ;)

• Ammo

Har precis gått igenom den externa hårddisken och jag har det mesta där.
    Men sista bilderna som jag tagit de senaste månaderna är borta typ alla bilder på renoveringen av huset, magen,de redigerade bröllopskorten (de kan jag nog få tillbaka från fotografen).
    Men det är min mail som är deb som jag inte kan få tillbaka:(
    Alla inloggniingar, lösen, länkar adresser, telefonummer mm mm mm mm mm :(:(
    F*N jagskulle ge människan 10.000 kr för att få tillbaka den och skulle jag sätta en kula i pannan på honom.aaaaaahhhhhhh

• Izunia

ohh jessie...jag tycker sa synd om dig! Undrar om folk som stjäl tänker pa sana saker.. man byr sig ju inte om prylarna..men alla saker som är svara att ersätta!

• Victory

Usch, Jessica! Lider verkligen med dig! Det där är ju nåt som verkigen inte FÅR hända! Men ert hem ser i alla fall jättefint ut på bilderna (börjar längta tills vi också får flytta in).

Välkommen till tråden Anna! Jo, om du vill ha bröllopstips har du hamnat rätt! Jag ser redan att det blivit lite fart här inne och lite mer bröllopssnack igen, det var länge sen! Hinner inte skriva mer nu men återkommer till helgen!

• Yllo

Hejsan tjejer!

Tack för igår Karin! Det var verkligen kul att träffas igen

Jess, jag hoppas verkligen att tjuven tar sitt förnuft till fånga och lämnar in datorn till polisen så att du kan få tillbaka den. Själv skulle jag nog känna som så här.. det övriga kan han/hon få behålla bara jag får tillbaka datorn med all information!!

Välkommen hit Anna! Kul att du hittat hit. När det gäller att boka kläder åt din blivande så kan du ju alltid kolla hur lång tid ni kan få ha kläderna. Själv hade jag tänkt hyra min underkjol och skulle då vara tvungen att ha den i minst 2 veckor innan jag kunde lämna tillbaka den. Det skulle vara ok och jag skulle inte behöva betala extra avgift bara för att jag hade den längre tid än normalt... Nu valde jag dock att köpa den i alla fall...

Även vi valde att gifta oss på annan ort.. min hemort Mariehamn Åland för att vara exakt. Det svåraste/jobbigaste med att välja att gifta sig på ort är väl att det vlir lite knepigare med själva planeringen.. bara det där med att försöka få en tid för provkammning var pyssligt för mig.

Vi hade blått, vitt och silver som vårt färgtema.

Lite bilder finns här... groups.msn.com/yllo/shoebox.msnw

Iza... jag skulle behöva lite hjälp av dig.. mailar dig när jag kommer hem från jobbet idag med min lilla fråga. Jag har hittat en helt underbar klänning (bal) som jag är så fruktansvärt sugen på... finns på ebay.. men jag skulle behöva hjälp med att maila människan (på engelska) och fråga om hon kan sy upp den i min storlek (den på ebay är för liten) och med lite andra ändringar.. samt vad det skulle kosta då.... Ähh.. jag mailar dig med mer info när jag kommer hem

Sådär.. nu har vi flyttat in ordentligt i nya rummet på jobbet. Igår kl 13 fick jag äntligen igång min dator här. Det enda jag har kvar att göra nu är att packa upp sista kartongen och släpa in förlängningsbordet till mitt skrivbord. Dörren kommer inte att gå och öppna helt och hållet när bordet är på plats, men så har vi redan haft det i 3-4 år så varför inte 1,5 år till

Oj, snart fika och jag har en del saker jag måste göra innan dess.. kikar in igen lite senare.

• Izunia

Ylva maila mig sa fixar jag det at dig! Imorgon aker jag till Andi och da far ni se mindre av mig här... :( Men jag kommer som vanligt att smyga in pa internetcaféet och skriva lite!! :)
    Ska bli saaaa skönt att aka...igen! Jag är ju aldrig hemma..hahah!

Idag var jag tvungen att köpa massa nya kosmetika.. allt tog slut pa en gang...och det blev ju dyrt. Jag färgade ju haret i tjeckien i novemeber...det blev svart! Jag trivs inte riktigt i det da mitt löshar inte matchar längre. det är faktiskt ganska svart att bli ljusare, men jag ska göra slingor idag. Vill ju helst inte da det sliter mkt pa mitt redan fjuniga har. Vi far se hur det blir..

• AnnaSommar

Hej tjejer
    Skall straxt fixa middagen men tänkte bara morsa.

Ammo:
    Trist att läsa om vad du går förlorad via din dator. :( Jag såg den här artikeln via aftonbladet.. www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,2789,969478,00.html

Du hadde möjligtvis inte något sådant program i din dator?

Izuna, vilken typ av löshår har du? Jag funderar på att köpa Jessica Simpsons löshår fast jag vet inte. Känner ni till det eller vet någon som köpt det?

www.hairuwear.com/jessica.aspx

• Ammo

Åh tänk om jag hade haft ett sådant program i datorn, vilken fiffig grej!
    Känner mig fortfarande deppig idag:( satt hela förmiddagen i telefon för att komplittera polisanmälan med serienummer mm. Men jag lär ju aldrig se röken av mina saker igen :(:(:(:(:(:(

Skulle behövt följa med dig Iza på resan nu så hade jag muntrats upp lite...
    Glöm inte att åka skidor åt mig med! Och hälsa mannen din.

Vi köpte ju en samsung tv och då fick man ju en veckas hotellvistelse på köpet. Fick hem papprena idag och då står det att man måste boka minst 90 dagar innan! Hallå, då är vi ju inne i april och jag vill inte resa så sent. och man måste åka innan 15 dec i år så just nu ser det ut som att vår kommande lilla bebis får ut och flyga när den redan är 5-6 månader.OM det nu går...man vet ju inte vad som väntar...
    Och jag hade velat åka nu innan, bara jag och min älskling....Men jag ska ringa dit i morgon och se om de kan ordna något.
    Kan man börja om det här året på något sätt...?Känner att jag inte fått den starten jag önskat..

Anna, vad kostar det löshåret?
    Ska du bara ha det i uppsättningen eller hängande löst?

• Yllo

hihihi.. Jag kan bara inte låta bli att skratta Jess Tänk att måsta boka minst 90 dagar innan!! och sedan att presentkortet bara är giltigt till december i år... Kan tänka mig att det är många som inte kommer att kunna utnytja den där lyxweekenden Förstår att du inte vill fara iväg i april/maj då har du ju nästan gått full tid... och att fara iväg med en liten bebis kan ju också vara lite jobbigt, speciellt om man hade hoppats på en skön resa på tu man hand innan tillökningen kommer Jag håller tummar och tår för att du kan fixa till det där så att ni kan fara så fort som möjligt.

Huga vad kallt det är idag.. Känner av det rejält här nere i källaren.. Sitter faktiskt med ytterkläderna och vantar på mig *hutter* Snälla vår kom NU så att vi kan börja dra de nya elementen här nere!! Ja, ja... jag vet att vi kan dra allt redan nu, men vi kan ju inte koppla in det än *suck*

Iza - nu har jag mailat dig med min "lilla" önskan... ehhh.. rättare sagt blev det 3 mail då jag hela tiden glömde bort saker.. *förlägen*

Nej, nu måste jag gå upp och värma mig lite. Vi ses senare.

Svar på tråden Glitter tråden...