• Svar på tråden Glitter tråden...
  • Ammo

har du inte fått svar om flygvärdinnejobbet än?

• Izunia

nä jag har inte fatt nagra svar än... Det är väldigt tröttsamt. Men jag känner pa mig att nat maste hända snart!

• BlueTopaz

Hihi, jag hade nog gått upp 5-6kg i 18e veckan.. meeen så blev jag också väldigt stor ;)
    2kg är nog inget fett utan bara ren "graviditetsvikt".

Iza, du måste äta!!

Onsdag blir bra! Ska vi ses vid 17.00- tiden här? Jag hämtar Leo vid 16-16.30 någon gång.

ojoj, nu måste jag sova!!!
    Pussar

• BlueTopaz

Blev förrästen fast anställd med 3000kr i löneförhöjning idag =)

• Izunia

karin GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verkligen kul!!

Jag äter!! :D Pizza idag!

• Ammo

GRATTIS Karin!!

Vi håller på att tapetsera:) kunde inte hålla oss tills i morgon, haha
    Är sååå nöjd med tapeten i vardagsrumet!
    I morgon hoppas jag vi kan göra sovrummet. Sen ska ni få se bilder på allt!

• Izunia

ja jag vill se bilder jess! Jag kan alltsa inte sova om nätterna...sitter upppe till 03 och sen kan jag inte ga upp pa mornarna...

• Ammo

Nu är vi klara med vardagsrummet, blev så bra! Vi slet vårt hår ibland men det gick ändå rätt bra.
    Jag har också vänt lite på dygnet nu när jag varit ledig. Men jag brukar i alla fall sova vid 01 och sen kommer jag inte upp före 10.
    Men nu måste jag sova innan jag blir hungrig igen;)

Sov gott vännen!

• Yllo

GRATTIS Karin!! Kul att du fått fast anställning och att provanställningen är över

Onsdag kl 17 blir perfekt!!

Jag ska kolla mailen när jag kommer hem idag Iza, jag slocknade som ett ljus igår när jag kom hem från jobbet.. Bosse väckte mig med en grillad kycklig till middag och sedan somnade jag om på nytt. Uschamig vad trött jag var igår. Vaknade kl 4 i morse dock.. var tydligen äntligen helt utvilad *grinar glatt*

Vi var barnlediga igår kväll. Annica for till Tyresö för att vara med kompisar och skulle sova över där. Freddan var bjuden på gocartparty och ringde och meddelade oss att det även var med övernattning så han kom inte heller hem i går kväll. Synd bara att Bosse var iväg för att hjälpa en kompis att lacka en bakskärm.. fast egentligen gjorde det inte så mycket med tanke på min medvetandegrad

Visst är det kul att tapetsera Jess?!?! Jag längtar så till att vi ska börja tapetsera i källaren. Hmmmm... undrar om vi kanske inte kan tapetsera innan vi fått värmen dragen... måste kolla med pappa vad han tror....

Karin - Kan du maila mig din adress? Jag behöver ju ha den så att jag kan ta mig till dig på onsdag.. yllo@swipnet.se
    Jess och Vicky - Jag skulle bli glad om jag kunde få era mailadresser också. Alla försvann då datorn krachade så nu har jag bara Izas kvar.

• Ammo

jag nås bäst på jessica.elmgren@cpm.se den kollar jag flera ggr om dan.
    Men jag har en hotmail också, men den kollar jag sällan. jecka_forsberg@hotmail.com

Har faktiskt en del att göra idag. Måste slå in julklappar,igen,suck, ska åka till Dalarna och min andra syster i morgon. Vi träffas alltid på trettonhelgen istället för jul och firar då.
    SEn hade jag velat överraska Martin med att tapetsera sovrumet, men jag vet inte om jag fixar det på egen hand, tror jag måste vänta på honom.
    SEn ska vi ut och leta lampor till vardasrummet. Man måste ju ta bort ljusstakar mm snart och då blir det mörkt här för vi har inga andra lampor än.

Vad skoj, då ses vi kl 17 på onsdag:)
    Ska jag ta med något fikabröd?

Svar på tråden Glitter tråden...