• Svar på tråden Glitter tråden...
  • BlueTopaz

Ja usch, ta ner julpynt hör inte till mina favoritsysselsättningar! Det får bli nästa helg.

Jag åkte skidor när jag var gavid, men det var dock typ i vecka 12. Min bm sa att det inte är någon större fara att åka om man åker lugnt och försiktigt. Om man isf ramlar på magen så blir inte fallet så hårt och magen tål bra mkt mer än man tror! När man börjar bli otymplig kanske man ska låta bli dock, balansen är ju inte den bästa då... ;)

Nej, inte behöver ni ta med något!
    Just nu är dock Leo sjuk igen (öroninflammation för 3 gången på 6v.) och heeelt odräglig.. så jag hopaps verkligen det blir bättre till på onsdag!!! Dock är han verkligen ALDRIG helt frisk numera bara så att ni vet.
    Ska bli VÄLDIGT skönt att bara tjejsnacka! =) =)
    Vi har inte haft EN ENDA lugn skön familjehelg sedan i våras egentligen.. det är verkligen helt sjukt! Först var det renoverin, sedan bröllop, mer renovering, inflytt, renovera mera, leos ettårsdagsfest, sedan började Leo på dagis och blev sjuk på en gång och har varit sjuk nästintill varje helg sedan dess. Och däremellan har det varit tjejfest, jobb på helgen, julklappsshopping, julafton, nyår och nu blev han sjuk till helgen igen trots att vi LÄNGTAT så till en lugn skön helg.. Jag är så jävla sur för att vi ALDRIG får vila!!! Och stackars, stackars Leo...

Jag sover oxå väldigt dåligt och har gjort det till och från sedan i somras av all oro och stress hela tiden.
    Du drömmer nog mardrömmar pga att att du sover de tider du gör Iza, det gör jag oxå om jag sover de tiderna, plus att jag mår dåligt över att jag inte lyckas ändra rutinerna, vilket ger ångest och föder mardrömmar..

Vicky, försök tänka på att det är oerhört vanligt att det tar ett år eller mer att få barn!! Kanske kan du gå och prata med någon?

Kramizar

• Ammo

NU är det färdigtapetserat!
    Ska försöka fota lite i morgon då jag ändå ska jobba hemifrån.

jag har också lite svårt att slita mig från julsakerna, tycker det är så mysigt med stjärnor och julgran. Men för oss hänger det lite på att vi inte hittat några lampor att ersätta det vi har i fönstrena med. Ska ut i morgon med och se om vi kan hitta några.

Vad jobbigt ni har med Leo, stackarn. Vad säger läkarna?
    Bara han inte smittas lätt så spelar det ingen roll för mig om vi kommer.

• Izunia

Vad du är duktig jess! Jag har varit värsta latmasken idag! Jag har fortfarande inte duschat och sitter i träningsoverall! :D :D

• Bröllopsbestyr

Halloj
    Hittade du någon länk på e-bay eller namn på diademet så att jag kan söka själv?

• Bröllopsbestyr

Wow! Tackar!!

Sitter den skönt?
    Är det piggar under eller hur fäster man den?

• Izunia

det var inga kammar a den. Man fäster den med harnalar i sma öglor i diademet!

• Izunia

jag köpte ju fran början en annan men det blev till slut den med dubbla rader! Jättefint glittrar den!

• Izunia

ska du lägga bud pa det? Den finns att köpa pa en svensk sida ocksa har jag sett, men dyrare!

• Bröllopsbestyr

Jag funderar på att lägga bud på den.

Vilken sida i sverige har du sett den på också?

Svar på tråden Glitter tråden...