• Fannys Mamma

uppsalabrudar 2007

nån fler blivandebrud i uppsala 2007?

• Svar på tråden uppsalabrudar 2007
  • Pedersen 2be

Jag menade givetvis hej till alla killar som är här också Sorry!

Sibban: Vi har bokat domkyrkan till vigseln och Skarholmen för festandet. Hur ser era planer ut?

• sibban

Pedersen 2be:Skarholmen har varit ett alternativ men det lutar åt Eklundshof främst pga det centrala läget. Hur gör ni med musik på Skarholmen? Som jag förstod det kunde man inte ta med egen musik eftersom de inte hade någon musikanläggning.Får ni tillgång till balkongen på ovanvåningen för det fanns väl ingen vid festsalen? Angående domkyrkan-låter häftigt men jag vet inte om den är för stor för oss.Var sker vigseln där? Är det en avgränsad del av kyrkan?

• to&jo

hej alla uppsalabrudar 2007. jag gifter mig oxå nästa sommar, den 30 juni någonstans utomhus. festen är bokad till danmarks hembygdsgård, toastmaster och toasmoster är utsedda, vigselförrättare är bokad ( viger oss borgerligt), klänningstyget är inhandlat och kompisar som ska sy tillfrågade. inbjudningskort har vi börjat titta på, meny likaså. men ingen cateing bokad, ska försöka hitta kopmisars kopmisar som kan laga maten. Kul att höra hur andra har tänkt.

• Princess Leah

to&jo: Kul med en till som ska sin fest i danmarks bygdegård!
    Hur har ni tänkt er eran fest? Något speciellt tema eller så?
    Vi gifter oss i Danmarks kyrka och ska ha festen i lokalen bredvid, den 28/7-07.
    Har ni varit och kollat i lokalen? Det har vi men det var ett tag sedan... men den är superfin!

• Andie

Idag är jag överlycklig idag har jag bokat kyrkan!!! och präst... fast vi vet inte vem vi ska ha ännu... men men. Nu har vi iaf bokat!

Och jag har reggat oss som officiellt brudpar här på BT idag!!!

• Princess Leah

Hej alla brudpar!
    Nu har jag blivit mamma! Den 18 september föddes vår lilla dotter! Allt gick jättebra!
    Så nu är det till att ligga i och träna så man kommer i brudklänningarna i vinter när det är dags att prova! Hehe!
    Och så har vi ju en litten näbb nu också..

• Andie

Princess Leah
    GRATTIS till den lilla tösen!

• jeli81

Grattis till flickan!! Klart du kommer i klänningen!! :)

• to&jo

Grattis Leah! Angående lokalen, Danmarks bygdegård så ska vi åka och titta på söndag. vihar endast tittat på bilder på nätet och kikat in utifrån tidigare. Än så länge har vi inte bestämt något speciellt tema. det kommer vara mycket folk, och vil vill ha mycket sång, spex och en glad fest förhoppningsvis! vi har tänkt ha trerättersmiddag å sen tårta. en liten idé vi har är att byta bordsplacering efter varmrätten så blir det dels en naturlig kiss- och rökpaus och dels får man möjlighet att prata med fler personer! vi ska träffa våra vänner som ska var toastmastrar i morgon så då blir det mer planering!

• Princess Leah

to&jo: Vad tycker ni om lokalen?
    Visst var det annat att se den på riktigt! Tycker bilderna på nätet är väldigt dåliga!
    När var det ni skulle gifta er?

Svar på tråden uppsalabrudar 2007