uppsalabrudar 2007
nån fler blivandebrud i uppsala 2007?
nån fler blivandebrud i uppsala 2007?
Andie:
Nej inga såna påsar, vi lägger dom i små plastpåsar bara, så får var och en ta med dom och slänga dom sen!
Ja det är skoj att pyssla, men jag känne rinte att jag orkar och har lust just nu, har ju börjat med smycken och så och sen ska jag börja göra min egen tiara också, så får jag se om jag blir nöjd med den :D
Princess Leah: Ingvors ska ju vara jättebra, så du hittar säkert något där! Ta med dig rätt smakråd bara!!
Jag har beställt blommor från Flitiga Stina i Saluhallen. Tjejen där var väldigt hjälpsam och de hade bra priser tyckte jag!
Oj, ursäkta, jag trodde jag hamnat i 2006-tråden!! Jag är visst ett år för tidig
Princess leah: Ja det ligger mot Sala. Bröllopsgården heter det. Deras hemsida är brollopsgarden.se gå in och kolla där om du vill.
Använde www.brollopsgarden.se så går det lättare!
jeli81:
Sant sant... :D
Hej tjejer!
Här är en blivande brud till. Dagen D är den 16/6 2007. Planeringen är en bit på väg men det är mycket roligt kvar också.
Vi har bokat kyrka o festlokal. Klänningen är också på väg eftersom min pappas sambo ska handbrodera livet och lite på släp och kjol. Annars tar vi det ganska lugnt
Ett alternativ till rispåsar är som vi använde. En vanlig men snygg zinkhink. Köpt på öb och då fick toastmastern gå runt med den så alla tog en näve eller två. Lätt och tidssparande.
Vad smart med hinken där, det ska jag fundera på, ja då slippe rman ju arbetet :D
Pedersen 2be: Vilken kyrka och festlokal har ni bokat? Funderar själv på det datumet så det är bra att veta om någon av de lokaler vi funderar på är bokat...