• Honung2

Hur friade han/du?

Nyfiken! hur friade han eller du!? var det romantiskt eller bara en fråga sådär "i luften"?

• Svar på tråden Hur friade han/du?
  • Nasse7

Jag frågade om det han eller jag det var fel på eftersom han inte hade friat och då sa han OK då, då gifter vi väl oss då... ;)

• martinsson2be

Han friade på toppen av vulkanen Keli Mutu i Indonesien. Direkt efter soluppgången; jätteromantiskt...

Om kanppt tre veckor är det dags

• Honung2

Wow! martinsson2be, det var svårslaget! vilket minne!

• paige

Min älskade frågade på en brygga med tända ljus pingstafton i år.
    Spegelblankt vatten och champange!!!
    Det var Underbart, vi brukar skämta om att inte ens vårat bröllop kommer slå det!!
    Midsommar 08 gifter vi oss!

• TheBride

Vi planerade redan en framtid ihop, med lägenhetsköp etc. och var helt klara på att vi vill ha varann och ville gifta oss en dag. I tillägg har jag pga åldern sagt att jag vill försöka få barn inom 2-3 år. Så jag sa till honom att jag gärna ville gifta mig nästa sommar och att om han inte friade ganska snart tänkte jag göra det. Sen har vi kollat på ringar ihop, och jag har sagt vilken jag önskade mig. På en resa till Paris efter påsk gick vi en månskenstur över bron Petit Pont vid Notre Dame. Då stannade han upp, tog mina händer och sa mitt fulla namn och att han älskade mig, och frågade om jag ville gifta mig med honom.

• HelenaR

Vi var nere på västkusten och firade att vi varit ihop 10år och på kvällen gick vi ut på en lång brygga ute på havet och där friade han till mig såååå romantiskt *mys*

Vi gifter oss 28 oktober 2006

• Firedragon

Jag köpte 40 rosor som de band ihop till en bukett å så skrev jag vill du gifta dej med mej på kortet.
    När ja kom hem så lämna ja över dom och gick sedan å duscha.(i fall ja skulle få ett nej)
    Han kom då in i duschen med kläderna på och kysste mej som svar *ler*

Vi gifter oss 2 aug 2006.

• augustibrud-2006

Vi var på landet (där vi också kommer gifta oss 19:e augusti) så gick vi en promenad i regn rusket och i klädd gummistövlar gick han ner på knä och frågade.. Jag blev oerhört glad och överraskad! (Blir tårögd när jag tänker på det) Sen var det champange och god mat framför brasan resten av dagen

• Lillamig

En stammande och virrig nu fästman friade under en champagnepick-nick i Central Park i New York.

Svar på tråden Hur friade han/du?