• 7804

Juli 2007, om det är DÅ det smäller!

Vilka fler ska gifta sig nästa sommar i juli? (vi den 28:e) Vore kul att höra om era planer och hjälpa varandra fram tills dess.

• Svar på tråden Juli 2007, om det är DÅ det smäller!
  • Snö brud

Saga_81
    Vart hittade du kockarna?

• saga_81

Nyfiken brud
    Vi var på på ett bröllop där dom jobbade.Så fick jag deras nr Jag ska på ett brölop nu på lördag där dom ska jobba igen. Men dom var 2 förutt så e dom 3 .Jonas ,jonas o Johannes heter dom.

jag har tel nr till en av dom om någon e intesserad men man ska boka dom ca 6 mån innan om man vill vara säker på att dom har tid.Annas kan jag fråga dom på lördag om dom har någon e-mail så kan jag skriva den här.

• Snö brud

MAtilda00

Det är Saga_81 som har koll på kockarna.

• Matilda00

Ajdå
    Saga_81: Du får gärna maila kockarnas kontaktuppgifter till mig!

• saga_81

Matilda00

jag har gjort det .Skriv sen när du har pratat med dom.

• Matilda00

Saga_81

jag skriver! Blir förmodligen dock först om ett tag, typ framåt jul...

• brud 2006?

hej o hopp! ngn annan än jag som märkt att idag är det 1 år till min bröllopsdag 280707

• 7804

Brud 2006> Japp, och "bröllopsdagen" firades med bubbel och mys. :)

• ciiza

Oj vad ni alla har hunnit långt... vi har bara första utkastet tillgästlistan klar och det är allt.....kanske man borde börja engagera sig lite mer?!! vi kommer attt gifta oss 280707

• 7804

Var och kollade på vår fjärde kyrka idag men den var inge vidare. Hur fin somm helst, men så ligger den precis intill en pendeltågsräls. Kyrkan skakade typ när tågen körde förbi. Suck.

Ny kyrka i morgon dock.
    Var ska ni gifta er någonstans?

• tindra star

Även vi kommer att gifta oss 280707. Hittills har vi bokat kyrkan och funderat på olika lokaler... Gästlistan har jag funderat på i huvudet men inget finns på papper ännu. Allt annat har vi kvar att ordna men jag tror nog att vi hinner!

• saga_81

brud 2006

vet du om där ni ska ha festen om dom bara hyr utt lokolen? utan några tjänster.
    NU har vi fått tag på en bartender oxå men e så mycket kvar man blir alldrig färdig...

• Snö brud

Hur långt har alla kommit?

Jag har bokat:
    kyrka
    lokal
    foto
    hår/smink
    konditor till tårtan

• tindra star

Känns som om jag inte funderar på så mycket annat och ändå har vi inte kommit så långt.

Vi har hitttills bokat:
    Kyrka
    Lokal (fast vi har två bokade för vi kan inte riktigt bestämma oss)
    Kock till den ena lokalen (den andra är restaurang så där är det inget problem)
    Tid till klänningsprövning

Sedan har jag även provlagat inbjudningar men de blev inte riktigt som jag tänkt mig så jag skall tänka om...
    Gästlistan börjar ta sin form snart dessutom...

• 7804

Jäklar vad långt ni har kommit!
    Vi har bara lokal och kyrka. Borde ta itu med att kolla catering och serveringspersonal så snart som möjligt tror jag.

Svar på tråden Juli 2007, om det är DÅ det smäller!