Juli 2007, om det är DÅ det smäller!
Vilka fler ska gifta sig nästa sommar i juli? (vi den 28:e) Vore kul att höra om era planer och hjälpa varandra fram tills dess.
Vilka fler ska gifta sig nästa sommar i juli? (vi den 28:e) Vore kul att höra om era planer och hjälpa varandra fram tills dess.
Jag och min kille ska gifta oss då. Håller som bäst på att bestämma lokal. Eftersom vi vill vara i centrala Stockholm behöver vi vara ute i god tid.
Idag blev vårt datum också klart, vi kommer att gifta oss 280707 :)
Kyrkan vet vi, orkestern har vi klart. Brudklänning löns inte ännu för mig att titta på eftersom jag är gravid och får baby i september..
Vi ska gifta oss 070707.
vi ska gifta oss nästa 07 sommar el höst ingen datum bestämmd ännu .Men matmeny o kockar e klar nu ska vi köpa ringarna .SEn e det kyrkan o lokal kvar
Vi har bokat festlokal, jag har kollat ut klänning (men inte köpt än), men i övrigt är allt kvar.
Just nu funderar vi på vilken kyrka i Stockholm som vi vill vigas i.. några förslag? Vi är 70 personer och festen kommer vara lite söder om stan.
Jag ska gifta mig 7 juli 07. Idag har vi bestämt och bokat kyrka :) :) Har åkt på en "kyrkturné" den senaste tiden och nu har vi äntligen hittat rätt! :) Klänningen är inte köpt men jag vet vad jag ska ha.. Vi har bestämt färgtema och gästlista (ungefärlig, nåt kan ju ändra under tiden, är ju ett tag kvar) Blir ca 90 personer.
7804,
Ersta kyrka på Söder är väldigt fin, med utsikt över hela stockholm, oerhört vackert.
Söder om Stockholm ligger Enskede kyrka, också en väldigt fin, liten kyrka.
Lycka till, hoppas ni hittar något ni gillar!
hej vet ni någon fin festlokal runt om täby? Där man kan ta med sig sin egen mat o dryck? Vi ha besämmt oss att vi ska ha privata kockar det vart mycket biligare.Nästan halva priset mot catring OCH vi ska ha 3 olika buffe.Vad ska ni ha för mat o vilka anställer in ?
ha det br a
Eurolady
är denna tråd bara för sthlms brudar eller för alla som gifter sig Juli-07, om det gäller det senare så är jag gärna med här