Juli 2007, om det är DÅ det smäller!
Vilka fler ska gifta sig nästa sommar i juli? (vi den 28:e) Vore kul att höra om era planer och hjälpa varandra fram tills dess.
Vilka fler ska gifta sig nästa sommar i juli? (vi den 28:e) Vore kul att höra om era planer och hjälpa varandra fram tills dess.
Vi gifter oss 070707 i Helsingborg. Vi har bokat kyrka och fotograf. Och gästlistan är klar. Sen har vi inte planerat mer.
vi gifter oss också 070707, detta är klart:
*Gästlista
*färgtema/tema
*kyrka
*festlokal (ingår buffé)
*brudklänning
*skor
*tiara
*gästbok
*fotoalbum
*caketopper
*save the date magneter
skulle inte vara en smilie där
Gabbies, jisses vad du har mycket klart! Själv är jag och min kille på spåningsläget än så länge. Fast lokal ska vi förhoppningsvis boka snart.
7804: En sak om Ersta kyrka. Det är ingen statskyrka, utan en privat församling, så eventuellt får man betala för att viga sig där, vet ej riktigt. Men det kan vara värt det med den utsikten! Du kommer förstå när du är där ...
7804
vill du egna kockar i stocholms område så vet ja 3 st som e jätte duktiga o biliga jämfört alla andra som vi har kollat på dom har jobbat med fler brölopp.Och alla dom har bara jobbat på kända ställen i stockholm tex golden,gran mm jätte dukitga e dom .Dom har lagat maten på min vänninas brölop o jag själv ska anställa dom säg till om du vill ha nr till dom
Gabbies
oj vad ni har hunnit med .
Det enda vi har hunnit med e prata med kockarna fixat meny o ska träffa Anders Fors han ska göra våra ringar.Så nu spanar vi efter lokal o kyrka .Funderar på ängby slott men måste åka utt dit o titta hur det ser utt först ..
ja just det tärna har jag också..
Saga81
7804
hej hej nu har jag sickat nr till dig Skriv och säg om ni kommer överens om nått
ha det bra så länge
7804
hej hej nu har jag sickat nr till dig Skriv och säg om ni kommer överens om nått
ha det bra så länge