Juli 2007, om det är DÅ det smäller!
Vilka fler ska gifta sig nästa sommar i juli? (vi den 28:e) Vore kul att höra om era planer och hjälpa varandra fram tills dess.
Vilka fler ska gifta sig nästa sommar i juli? (vi den 28:e) Vore kul att höra om era planer och hjälpa varandra fram tills dess.
7804 åhhh va gulligt
Gabbies
mariaan
Jag var och titta på Tyresö kyrka för inte så länge sen. Då jag är döpt där för 27 år sen tyckte jag att det vore skoj att gifta mig i samma kyrka men de ska renovera fönstrena på Tyresö kyrka nästa sommar så jag hoppas du frågar om det när du ringer dem :)
Annars så gifter vi oss den 14 juli, var är inte helt klart och har därför inte heller bokat festlokal.
7804: haha dom va ju supersöta!
lightfish
Ja, vi vet att de ska renovera fönstren. gjorde några fönster förra sommaren och ska göra de sista denna sommar. Men tydligen så märktes det inte så mycket. HAr även funderat på att vara utomhus.
Vi vill också gifta oss 070707. Det var det fler som skulle det såg jag. I vilken kommun gifter ni er?
jag tror att de e bättre om du frågar i 070707 tråden eftersom frågan är ställd direkt till dom som gifter sig det datumet..
Vi ska gifta oss den 28/7-07
Vi har:
*Bokat lokal
*Bokat fotograf
*Gjort gästlista
Hmmm det är nog det som är helt 100 nu.
Vart i Sthlm ska alla gifta sig?
Vi ska vara i Täby.
Nyfiken brud>> Har inte valt kyrka än, men partajet blir vid Orhem - ligger vid Sköndal ungefär. Har hyrt en liten festplats.
Vi gifter oss den 21/7 :)