• 7804

Juli 2007, om det är DÅ det smäller!

Vilka fler ska gifta sig nästa sommar i juli? (vi den 28:e) Vore kul att höra om era planer och hjälpa varandra fram tills dess.

• Svar på tråden Juli 2007, om det är DÅ det smäller!
  • Gabbies

haha ja jag vet, jag är en riktig Zilla..

• mariaan

Vi gifter oss också den 28 juli 2007, har bokat lokal och ska boka kyrka snart. Annnars har vi mest funderat kring mat, kläder och trycksaker.

• saga_81

mariaan
    Var bor du ?Vilken lokal har ni bokat .Vi hittar ingen som vi gillar .Så om du har några tips i stockolms område säg till Maten har vi fixat och rinarna snart
    Vi anlitar privat kockar det vart biligast så .Vi du ha nr till dom säg till o kolla om dom e lediga då
    Gabbies
    Vilken fin ring o klänning du e ju snart klar med allt Vill oxå vara det men vi hittar ingen lokal el herrgård .

• mariaan

saga_81
    Vi har bokat tyresö bygdegård, och funderar på att boka kyrkan som ligger alldelesintill. Vi tittade också runt rätt länge innan vi hittade nått som passar.PÅ tyresö var det så bra för hon som hyr ut gården har även encateringfirma så då löser sig allt på en gång, skönt tyckte vi.
    Men annars kan jag tipsa om skälby gård, som verkar vara jättefin, googla på bygdegårdar...

• Gabbies

saga: ja, visst är ringen underbar men det är bara en drömring för den kostar 58000 kr..

• 7804

Mariaan> Jag var på ett grymt bröllop i Tyresö kyrka, den är fantastisk!

• mariaan

7804, det låter ju jättebra, tyvärr var den låst när vi var där så vi får titta på den senare.

• saga_81

mariaan
    vi tänkte oxå gifa oss i tyresö då vi bor i haninge just nu .Men om 2 veckor flyttar vi till åkersberga då sprack planerna.Så nu får vi börja om på nytt

• 7804

ÅÅh.. vad det är lång tid kvar!!!
    Jag går ju bara runt och längtar efter vår dag redan nu. Suck.

Måste få börja pyssla med ngt snart för att stilla min hunger. Tänkte börja med drinkpinnarna. Ska göra drinkpinnar som ser ut som små brudar och brudgummar. :)

Svar på tråden Juli 2007, om det är DÅ det smäller!