• Moulin

10 juni!

Nu ni 10:e juni-brudar börjar det dra ihop sig. Hur känns det? Allt under kontroll? Med undantag från de sista två dagarna kommer vi förvisso ha rätt mycket att göra, men inte så att det känns panikartat än. Börjar fundera på vad jag missat?

• Svar på tråden 10 juni!
  • marro

Lycka till allihop i morgon!!!!

• Junibruden82

Lycka till nu imorgon alla brudar. Det är inget att va nervös för, ta istället vara på dagen för den springer iväg.

•  inte min tur än-fast nu är det min tur

Fler som inte kunde sova värst många timmar?
    Verkar som om vi har tur med vädret, hoppas bara att det inte blir dåligt lagom till fotograferingen och vigseln....

• Miscpony

Då var den bröllopsdagen över! Jag är galet nöjd med allt (underbar dag) men har fortfarande inte riktigt skakat av mig den där overklighetskänslan... Hoppas att det snart sjunker in att jag faktiskt numera är Fru Johansson

• Miscpony

Och hur gick det för er andra, förresten?

• Inda

Miscpony

Jag känner oxå på samma sätt. Overkligt på nå't vis...

Vi hade oxå en underbar dag. Allt gick som på räls och vädret var ju bara SÅÅ bra! Dessutom var det ju en fantastisk fullmåne i går kväll/natt!

• pinkdiamond

Hej alla ni!
    Vi hade en underbar dag och jag är nöjd med allt. Vi vågade säga våra egna "löften" och det uppskattades av alla. Vigseln blev väldigt personlig med våra vänner som sjöng, spelade och läste dikt. Vi hade en vän som fotade oss efteråt och hennes foton blev gudomligt vackra. Festen blev också den precis som vi villa ha den med god mat (och faktiskt stora portioner) och mycket dans.

Måste också säga att vi båda var skitsnygga!

• soon-fruL

Hej på er
    Nu är man alltså gift och har dessutom bytt namn!!!! Jag har inte riktigt fattat det hela än. Är jag gift? Tjo ho det är otroligt. Har ni fattat att ni är gifta? Jag har inte gjort det än.
    Dagen var helt underbar från början till slut. Jag har aldrig varit med om något bättre. Det enda negativa är vel att allt gick så fort, helt plötsligt var klockan två på natten och vi skulle till hotellet. Jag hade lugnt kunnat festa ett dygn till.

Och vilket väder! Vilken sagolig tur vi hade! Allt gick så bra och brudnäbbarna ( 2,5 och nyss 4 år) skötte sig så bra att man nästan inte tror att det är sant.

Alla tal var kul, lagom långa och bra, alla vänner och familj var där. Jag och maken grät i en timme i söndag över att vi är omgivna av så underbara vänner och familj. Det är rikedom.

Hoppas att jag snart fattar att jag är gift. Kram på er alla

• Miscpony

Fotolänkar här? Snart? Jag har bara en bild på jpg än så länge (länken finns i topic "gifta-berättelser mm") men mer ska upp i nästa vecka! Är sååå spänd på att få se andras foton!

• Miscpony

Moulin: Justja, det var ni som var så dödligt snygga Fasen, jag blev totalt missnöjd över mina bröllopsbilder (lite väntat i och för sig), för jag tycker ju att jag mest liknar en påse nötter. Men jag lägger nog ut dem sedan ändå, klänningen och frisyren är jag i alla fall nöjd med...

• Moulin

Miscpony: Men tack! Det är inte alltid man får höra att man är dödligt snygg! Jag "skyller" på fotografen, utan henne hade fotona inte blivit så bra.

Jag tror dock inte att era bilder blev så dåliga som du vill få det att verka. Ser fram emot att få kolla in era bilder!

Svar på tråden 10 juni!