Vår hund älskar broccoli :-?
Ni som har hund, äter er hund något udda? Berätta!
Vår hund tigger broccoli och banan, päron och ananas. Märligt att han gillar det. Annat bryr han sig inte så mycket om.
Ni som har hund, äter er hund något udda? Berätta!
Vår hund tigger broccoli och banan, päron och ananas. Märligt att han gillar det. Annat bryr han sig inte så mycket om.
Min vovve älskar vindruvor och jordgubbar:)
Jag hade en häst som åt dom där röda ferraribilarna och hallonbåtar.
Mina föräldrar hade en hund som gillade morötter. Hon till och med grävde upp dem i trädgårdslandet och åt dem. Punchpraliner var också en favorit, helt tokig i dem.
Nu har vi katter som också är tokiga i majs samt kikärtor. En av dem blir helt tokig när man öppnar en burk med krossade tomater. Är helt tokig i det.
Vår söta katt älskar och är tokig i:
- Vindruvor
- Sparris
- Äpple
- choklad
- skumtomtar (godis som man kan köpa krin jul.
- chokladpudding
mippemutt,
Nog för att jag har varit med om att hundar gillar morötter - men att gräva upp dem själv från trädgårdslandet?! *skrattar gott*
Vilken målmedveten hund!
Vår hund äter allt (verkligen allt) han får av oss. Förutom salladsblad, de slickar han av och spottar ut i stället.
Men bär älskar han, såg att några andra skrivit det redan.
Och så har jag en katt som älskar riskakor. Tar jag fram en riskaka kommer hon som skjuten ur en kanon och bara vrålar tills dess hon får halva riskakan.
Jätterolig tråd!!!!!!:)
jepp det stämmer, vi hittade massa blast i landet där hon hade varit.
Ja har en rad galna djur då de gäller å äta konstiga saker *ler*
Hästarnas favoritgodis är Singoalla kakor
Ena hunden bara älskar grönsaker,han kan nästan döda för en paprika gurka eller morot.Även han va och grävde upp morötter ur landet så då ja skulle ha dem var de bara blasten kvar.
Katterna blir som tokiga då jag tar fram ärtor eller färsk broccoli,skumsvampar(godis),chips eller ostkrokar.Tar ca 5 sek från de att påsen e öppnad tills man har en eller två skrikande katter brevid sej.Även fullkornskex är en stor favorit.
Min förra katt älskade glass å ostkrokar.Satt man å åt och inte gav honom så klev han upp på bröstkorgen med framtassarna borrade in klorna tills man skrek och då man skrek så stoppa han in tassen i munnen på en å tog de han ville ha.Me andra ord va de säkrast å ge han direkt då han kom springande.
Det mest udda jag har varit med om i matväg när det gäller djur är min förra häst som fullkomligt älskade maskmedel. Jag har ganska svårt att förstå hur det kunde vara så gott, men det var ju smidigt i alla fall. :D
...å andra sidan gillade hon också geléhallon, hallonbåtar och ostmacka, min underbara älskling! :)